موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203358
۲۸ مرداد ۱۳۹۸

۴ منتخب ملی؛ سهم چهارمحال و بختیاری در بخش کودک و نوجوان جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: در آیین اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که در مشهد مقدس برگزار شد، از چهارمحال و بختیاری چهار نفر در بخش کودک و نوجوان تقدیر شدند.

به گزارش کودک پرس ، فرهاد خلیل‌مقدم اظهار کرد: از 104 برگزیده بخش‌های مختلف نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، 40 نفر از افراد شرکت کننده در رده سنی کودک و نوجوان در بخش نقاشی و پویش کتابخوان رضوی تقدیر شدند که از چهارمحال و بختیاری چهار نفر منتخب این بخش بودند.
وی افزود: ایلیا تندرو از شهرستان بروجن در بخش نقاشی کودک، هانیه اختر از شهرستان بروجن در بخش پویش کودک، معصومه شیخی از شهرستان سامان در بخش نقاشی نوجوان و ساجده مهری از فرخشهر در بخش پویش نوجوان مورد تقدیر قرار گرفتند.

خلیل‌مقدم تاکید کرد: حضور کودکان و نوجوانان در این جشنواره نشان از عشق و ارادت مردم و خانواده‌ها به امام رضا (علیه‌السلام) است و موجب می‌شود به برکت این حضرت کودکان و نوجوانان بیشتر با کتاب انس گیرند و به واسطه آن، آینده‌ای روشن با کتاب بسازند.

 

وی با اشاره به شرکت 39 هزار و 365 نفر از مردم استان در این جشنواره، خاطرنشان کرد: از این تعداد 27 هزار نفر در بخش آنلاین جشنواره شرکت کردند که رشد چشمگیری داشته است.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار