موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203347
۲۸ مرداد ۱۳۹۸

نخستین المپیاد ورزشی روستایی شهرستان ری آغاز شد

نخستین دوره المپیاد ورزشی روستایی شهرستان ری با رقابت سه هزار ورزشکار نوجوان در سالن شهدای روستای اسلام آباد سیمان آغاز شد.

به گزارش کودک پرس ، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در مراسم آغاز این المپیاد ورزشی اظهار داشت: این رقابت ها با حضور سه هزار ورزشکار نوجوان از ٤٥ دهیاری ری از شنبه آغاز و تا پنجم شهریورماه جاری ادامه خواهد داشت.

مهدی صداقت ادامه داد: ٢ هزار ورزشکار مرد در ١٠ رشته از جمله طناب کشی، چوب کشی، فوتبال و فوتسال و یکهزار وزرشکار زن در رشته های بسکتبال سه نفره، تنیس روی میز، فوتسال و سایر رشته ها با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی بیان کرد: ورزشکاران نوجوان روستایی در ٢٢ رشته به رقابت می پردازند و افراد شاخص به پایگاه‌های قهرمانی شهرستان معرفی خواهند شد.

صداقت با بیان اینکه مدل برگزاری مسابقات المپیاد روستایی مانند المپیک جهانی است، افزود: در این دوره از مسابقات هر روستا به مثابه یک کشور و هر دهیاری که بیشترین مدال طلا را کسب کند به عنوان روستای طلایی معرفی خواهد شد.

وی تصریح کرد: المپیادهای روستایی با هدف کشف استعداد و جلوگیری از ایجاد فقر حرکتی در میان نوجوانان در ایام تابستان برگزار می شود و فرصت مناسبی برای شکوفایی استعداد جوانان و نوجوانان روستایی در ایام تعطیلی مدارس است که باید خانواده ها و مسئولان از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

 

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با ۱۲۴ روستا و جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار