موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203298
۲۷ مرداد ۱۳۹۸

میزبانی اسلامشهر از جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر گفت: فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان به میزبانی شهرستان اسلامشهر در استان تهران اکران می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، میثم مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فیلم های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان به میزبانی شهرستان اسلامشهر در استان تهران در پردیس فیلم سینمایی فجر اکران می شود.

مرادی افزود: با پیگیری های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر و با ابتکار عمل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران میزبانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در استان تهران، به جهت موفقیت پردیس سینمایی اسلامشهر در اکران جشنواره فیلم فجر به این شهرستان واگذار شد.

وی با اعلام اینکه رضا عظیمی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره در استان تهران انتخاب شده، تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و موافقت سازمان سینمایی کشور تعداد ۱۰ فیلم در طی ۱۰ سانس به مدت ۵ شب در محل پردیس سینمایی فجر اسلامشهر اکران می شود.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در استان تهران، بیان کرد: با توجه به اینکه میزبانی از جشنواره فیلم کودک و نوجوان یک حرکت فرهنگی بسیار با اهمیتی است، در مدت برگزاری این جشنواره در شهرستان اسلامشهر ویژه برنامه هایی نیز در نظر گرفته شده که از تاریخ ۳۱مردادماه تا۴شهریور ماه در حاشیه اکران فیلم های جشنواره به اجرا در خواهد آمد.

 

وی تصریح کرد: شاد پیمایی کودکان و نوجوانان اسلامشهری با حضور عروسک های غول پیکر در سطح خیابان‌های شهر، اجرای برنامه های شاد و مفرح، برگزاری نمایشگاه و ایستگاه های نقاشی و… و فضاسازی محیطی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در طی روزهای برگزاری جشنواره است.

 

مرادی گفت: بر اساس جدول تعیین شده از سوی دبیرخانه مرکزی جشنواره و همزمان با استان اصفهان محل برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان ،در بخش استان‌ها تعداد ۱۰ فیلم در شهرستان اسلامشهر و سایر مراکز استان‌ها به اکران در خواهد آمد.

وی گفت: داستان های باغ جادویی آنتون کرینگز، جزیره گنج، جوانمردان، اینجا خانه من است، غرغرو وارد می شود، تورنادو، منطقه پرواز ممنوع، بیست و سه نفر، قطار آن شب و پویانمایی بنیامین فیلم های قابل اکران در جشنواره یادشده است.

مرادی بیان کرد: امسال در اکران همزمانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان بخشی از داوری به عهده دانش آموزان در استانها قرار داده شده و بر همین اساس تیم داوری متشکل از ١٥ دانش‌آموز دختر و پسر ٩ تا ١٥ سال توسط آموزش و پرورش انتخاب شده و دوره کارگاهی دو روزه را در انجمن سینمای جوانان می گذرانند.

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر، خاطرنشان کرد: نتیجه داوری دانش آموزان منتخب به مرکز اصلی جشنواره در اصفهان ارسال خواهد شد که در نهایت با جمع‌بندی داوری‌های سراسر استان‌ها، به فیلم‌های برگزیده جایزه اهدا می‌شود.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار