موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
203117
۲۳ مرداد ۱۳۹۸

کارگاه آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان در شرق گلستان برگزار می‌شود

بیکی گفت: کارگاه آموزشی طرح تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه مربیان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و مدارس شرق استان گلستان فردا (پنجشنبه ۲۴ مرداد) در مینودشت برگزار می‌شود.

به گزارش کودک‌پرس ، «مهدی بیکی» گفت: در راستای برگزاری طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت «بچه های مسجد» با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت»، کارگاه آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه مربیان کانون های فرهنگی هنری مساجد و مدارس شرق استان گلستان فردا (پنجشنبه 24 مرداد) از ساعت 10صبح لغایت 17بعد ازظهر در مسجد جامع شهرستان مینودشت برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: گروه هدف کودک و نوجوان یکی از گروه های بسیار مهم و زیربنایی در مسائل تربیتی است که می تواند به اهداف فرهنگی در آینده کمک فراوان کند و هزینه های فرهنگی را کاهش دهد.

وی تصریح کرد: آموزش تربیت مربی کودک و نوجوان یک برنامه اساسی و شاخص در حوزه آموزش است.

بیکی با بیان اینکه آموزش مهارتهای انتقال مفاهیم قرآنی به کودک و نوجوان از محورهای این کارگاه آموزشی است، خاطرنشان کرد: تدریس این کارگاه آموزشی را حجت الاسلام فاطمی منش و احمدی برعهده دارند.

به گفته وی، انتقال مفاهیم دینی، اصول و فنون کلاسداری، اصول و فنون جذابیت، کاغذ و قیچی، طراحی با بادکنک و اوریگامی از سرفصل های آموزشی این کارگاه آموزش است.

این کارگاه آموزشی با همکاری کانون فرهنگی هنری فلق مسجد جامع شهرستان مینودشت و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان برگزار می شود.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار