موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
202830
۲۲ مرداد ۱۳۹۸

تازه‌ترین شماره شاهد کودک با ضمیمه خردسالان منتشر شد

تازه ترین شماره شاهد کودک که ضمیمه خردسالی هم برای آن در نظر گرفته شده است، در حالی روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفته است که از زبان کودکان به موضوع حج پرداخته است.

به گزارش کودک‌پرس ، صدوپنجاه‌ونه و صدوشصتمین شماره «شاهد کودک» توسط گروه مجلات شاهد منتشر و در دسترس کودکان قرار گرفت. این دو شماره از مجله «شاهد کودک» همراه با ویژه‌نامه خردسال به بهای 15 هزار تومان در دسترس کودکان قرار گرفته است.

در این شماره از شاهد کودک شعرها و داستان‌هایی با عنوان «روزهای مانا»، «بچه ها توی آینه»، «نیروی مقاومت هوا»، «حاجی کوچک»، «شوق پرواز..»، «جدول»، « شمارش در دریا»، « به عادت زشت نه بگو»، «من حسود نیستم »، «کوچک ترین پرنده جهان »، «تغذیه سالم=سلامتی»، «تونل بازی»، «ژل بستنی دو رنگ »، «آذربایجان شرقی »، « لانه ای برای پرنده» و «بچه های محله» منتشر شده است.

 

شاهد کودک به صاحب امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر مسئولی رحیم نریمانی، سردبیری یوسف قدیانی و دبیری تحریریه فریبا حداد در گروه مجلات شاهد منتشر شده است.

 

علاقمندان برای خرید این نشریه می‌توانند با شماره تلفن امور مشترکین 88308348 و جهت دریافت نسخه‌ی الکترونیک رایگان مجله، به سامانه «شاهد الکترونیک» به نشانی الکترونیکی  http://mag.navideshahed.com  مراجعه کنند.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار