202778
۲۰ مرداد ۱۳۹۸

اجرای طرح آموزش همگانی تیراندازی برای ۲۰۰ هزار جوان و نوجوان

رئیس فدراسیون تیراندازی از اجرای آموزش تیراندازی برای ۲۰۰ هزار جوان و نوجوان و دانش‌آموز در سطح کشور طی سالجاری خبر داد.

به گزارش کودک‌پرس ، علی دادگر در حاشیه مراسم افتتاح سالن تیراندازی نیروی انتظامی شهر یاسوج در جمع خبرنگاران با بیان این که خود از جنس ناجا هستم اظهار کرد: 33 سال پیش وارد نیروی انتظامی شدم و به نوعی نماینده ناجا در ورزش کشور هستم.

دادگر به لزوم آمادگی پلیس در برابر مجرمان اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر پرسنل ناجا به لحاظ تیراندازی به مجرمین مجبور به پرداخت 60 میلیارد تومان دیه شده است که 30 میلیارد را خود پرسنل پرداخت کرده‌اند و باید به همین خاطر آموزش بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

وی از طرح همگانی تیراندازی که در سال جاری توسط فدراسیون تیراندازی در سطح کشور اجرا می‌شود اشاره کرد و گفت: در این طرح 200 هزار نفر از دانش‌آموزان و جوانان و نوجوانان را آموزش رایگان خواهیم داد که بر همین اساس 300 پایگاه در سراسر کشور فعال می‌شود و به صورت سمعی و بصری گواهی نیز به آن‌‌ها داده خواهد شد.

 

وی از مسؤولان ناجا در کهگیلویه و بویراحمد خواست که همین سالن را به عنوان یکی از مراکز اجرای طرح اختصاص داده و در ازای آموزش‌ها کمک لازم از سوی فدراسیون خواهد شد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار