موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
202749
۲۰ مرداد ۱۳۹۸

مسئول برگزاری جشنواره فیلم و کودک و نوجوان جنوب کرمان منصوب شد

طی حکمی از سوی حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان در جنوب کرمان ، “توران نادری “با عنوان مسئول برگزاری جشنواره کودک و نوجوان در جنوب کرمان منصوب شد.

به گزارش کودک‌پرس ،طی حکمی از سوی حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان در جنوب کرمان ، “توران نادری “با عنوان مسئول برگزاری جشنواره کودک و نوجوان در جنوب کرمان منصوب شد.

 

حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان ضمن اعلام این خبر گفت: جشنواره بین المللی کودک و نوجوان با پیشینه ای درخشان از مهمترین رویدادهای فرهنگی و حرفه ای سینمای ایران در حوزه سینمای کودک و نوجوان، برای تحقیق نگرش عدالت فرهنگی ،تمرکز زدایی در اجرای فعالیت های سینمایی و دسترسی فرهنگی و تقویت ظرفیت های مردمی  فرهنگ وهنر است.
اسحاقی افزود :این جشنواره همزمان با سی ودومین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان و کلیه استانهای سراسر کشور در جنوب کرمان برگزار می شود.
 
شایان ذکر است جشنواره کودک و نوجوان جنوب کرمان از ۳۱ مرداد ماه لغایت ۴شهریور ماه در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار می شود.
منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار