موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
202730
۲۰ مرداد ۱۳۹۸

آموزش نیروی انسانی ماهر برای ناشران کودک و نوجوان در اولویت برنامه‌ها

رئیس هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان از آموزش نیروی انسانی ماهر برای ناشران کودک و نوجوان به عنوان رکن اصلی برنامه‌های این انجمن در هیات مدیره جدید نام برد.

به گزارش کودک‌پرس ، عبدالعظیم فریدون؛ رئیس جدید هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان عنوان کرد: در هیات مدیره جدید انجمن، آموزش را به عنوان رکن اصلی در برنامه‌ریزی‌های قرار دادیم، زیرا در وضعیت مالی کنونی و مشکلات اقتصادی تنها چیزی که می‌توانیم روی آن تمرکز کنیم تربیت نیروی انسانی ماهر برای ناشران کودک و نوجوان است.

وی در این زمینه توضیح داد: تمام ارکان یک نشر نیازمند نیروی حرفه‌ای و ماهر است و ما در انجمن تلاش می‌کنیم این نیروی ماهر و حرفه‌ای را با کمک ناشران کودک تربیت کنیم.

فریدون با بیان اینکه تمرکز ما آموزش نیروی انسانی ماهر برای ناشران کودک و نوجوان است، گفت:   بخشی از مشکلات اقتصادی به دلیل ضعف دانش و ارتباطی همکاران است، دانشی که به لحاظ مالی شاید هزینه‌ای نداشته باشد و با اندکی آموزش و تخصص این نقیصه برطرف شود.

وی تاکید کرد: معتقدم که یک نشر حرفه‌ای نیازمند نیروی ماهر و حرفه‌ای است و اگر این ضعف برطرف شود می‌توان ساختار انتشارات را به خوبی تربیت کرد و بخشی از مشکلات حل می‌شود.

فریدون همچنین از تشکیل کمیسیون و کارگروه‌های تخصصی در این انجمن خبر داد و گفت: قرار است با حضور ناشران عضو انجمن فرهنگی کودک و نوجوان کمیسیون‌ها و کارگروه‌های مورد نیاز بخش‌های مختلف راه‌اندازی شود و از حضور دیدگاه‌ها و نظرات ناشران استفاده شود.

انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان از سال 1368 فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون 80 ناشر کودک و نوجوان در آن عضویت دارند.

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار