موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
202711
۲۰ مرداد ۱۳۹۸

کنترل وزن سانداکاران نوجوان و جوان دشوار است/ برای ۸ طلا تلاش می‌کنیم

امیر اوجاقی، سرمربی تیم ساندای نوجوانان و جوانان گفت: سانداکاران رده سنی نوجوانان و جوانان در سن رشد هستند و کنترل وزن آن‌ها بسیار سخت است.

به گزارش کودک‌پرس ، امیر اوجاقی در خصوص انتخاب فهرست نهایی تیم‌های ساندای نوجوانان و جوانان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: این نفرات از رقابت‌های قهرمانی کشور به اردو رسیدند و در هر وزن چند سانداکار حضور داشتند که با برگزاری رقابت‌های درون اردویی در هر وزن دو نفر باقی ماندند. دو سانداکار باقی مانده با یکدیگر رقابت انتخابی برگزار کردند و در نهایت ترکیب تیم‌های نوجوانان و جوانان مشخص شد.

 

وی افزود: محدودیت‌هایی در انتخاب ترکیب داشتیم. در بخش نوجوانان تنها سه نفر و در جوانان هم ۵ سانداکار باید به رقابت‌های قهرمانی آسیا بفرستیم و سعی ما این بود که بهترین نفرات را گزینش کنیم.

سرمربی تیم ساندای نوجوانان و جوانان در پاسخ به این سوال که سر وزن نگه داشتن ووشوکاران در سنین پایه چه سختی‌هایی دارد، گفت: نوجوانان و جوانان در سن رشد هستند و کنترل وزن آنها بسیار سخت است. از نظر علمی هم درست نیست که خیلی اصرار به کاهش وزن ورزشکاران در این سن و سال داشته باشیم.

 

اوجاقی با اشاره به اینکه استخوان‌بندی تیم‌های پایه ساندا تغییر کرده، خاطر‌نشان کرد: از مجموع ۸ سانداکار تنها حسن لطفی از دوره قبل در تیم جوانان باقی مانده و سایر نفرات تغییر کردند. با این وجود من ۸ نفر را به رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌برم و برای کسب ۸ مدال طلا تلاش می‌کنم. دنبال شانه خالی کردن از مسئولیت نیستم و به شاگردانم اعتقاد دارم.

 

 

 

منبع: میزان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار