موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
202620
۱۹ مرداد ۱۳۹۸

اولین دوره مسابقات گریم و چهره‌پردازی کودک و نوجوان استان زنجان

اولین دوره مسابقات گریم و چهره‌پردازی کودک و نوجوان در استان زنجان، ٢٥ مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش کودک‌پرس ، مدیرمسئول آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی،گریم و چهره پردازی آرسا گفت: اولین دوره مسابقات گریم و چهره پردازی کودک و نوجوان در استان زنجان برگزار خواهد.

بهرام علی‌اکبری افزود: هدف از برگزاری این مسابقه، ارتقا سطح علمی هنرجویان رشته مراقبت زیبایی ،دانشجویان گریم و گریمور های استان و ارایشگران و آکادمی رشته چهره پردازی کودک و اجرای صحیح و اصولی ان در مهد های کودک ،پیش دبستانی، سالنهای زیبایی و آشنایی با فرمولاسیون مواد در گریم وآموزش عدم استفاده از محصولات غیر مجاز و غیر مرتبط(گواش و آبرنگ و…)روی صورت کودک می باشد.

دبیر مسابقه گفت: این مسابقه ویژه‌ی مربیان، گریمورها، آرایشگران و مهارت آموختگان رشته مراقبت و زیبایی استان می باشد که مهلت ثبت نام تا ٢٢ مردادماه می باشد.

علی‌اکبری افزود : سیده غزاله رضوی رئیس هیئت داوران و بیژن عطایی، حمیدرضا رستمخانی، جواد جریان قلم و بهنام محمدی اعضای هیات داوران و مظاهر اسدی و محسن آریایی اعضای هیئت ژوری این مسابقه می‌باشند.

لازم به ذکر است این مسابقه ٢٥ مردادماه توسط آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی، گریم و چهره پردازی آرسا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

 

 

 

منبع: روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار