202315
۰۷ خرداد ۱۳۹۸

سفر رایگان کودکان نیازمند با بال‌های سیمرغ

اگر کودک نیازمندی را می‌شناسید که برای درمان یا بازگشت انگیزه درمان نیاز به سفر دارد، سیمرغ را معرفی کنید.

به گزارش کودک پرس ، تا به حال با کودکی نیازمند مواجه شده‌اید که برای تامین هزینه‌های سفر درمانی یا آموزشی و… با مشکل مواجه شود؟ تا به حال با کودکی مواجه شده‌اید که زندگی‌اش به درمان یا جراحی در بیمارستانی در شهری دور وابسته است و به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه خرید بلیط هواپیما، قطار و …، جانش را از دست بدهد؟

اگر با چنین افرادی مواجه شدید، آنها را به موسسه خیریه تامین سفر و اقامت بیماران و نیازمندان (سیمرغ) معرفی کنید تا این کودکان سفرهای درمانی و… خود را روی بال‌های سیمرغ تجربه کنند.
برای آشنایی بیشتر با این موسسه خیریه در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سفر روی بال‌های سیمرغ
سیمرغ یک نهاد خیریه است که ماموریت خود را ارائه خدمات رایگان در حوزه سفر و اقامت می‌داند. این خدمات به دو گروه بیماران و نیازمندان ارائه می‌شود. برای مثال، اگر کسی برای درمان خود نیاز به سفر به شهرهای دیگر دارد، اما در پرداخت هزینه بلیط و هتل به مشکل برخورده است، می‌تواند روی کمک سیمرغ که با همکاری علی بابا، تمام بلیط‌های سفر را از بلیط هواپیما تا قطار و اتوبوس در اختیار کودکان نیازمند قرار می‌دهد، حساب کند.
به طور مشخص، خدمات سیمرغ شامل عرضه رایگان بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس می‌شود؛ همچنین رزرو رایگان هتل و اقامتگاه بخش دیگر خدمات سیمرغ است.
این نهاد خیریه فعالیت خود را از سال 1397 آغاز و تا کنون۱۵۰ سفر جمعیت امام علی (ع) را پوشش داده است.

علاوه بر این از سفر کودکان، نوجوانان و بزرگسالان تیم ۶۰ نفره سیستان و بلوچستان در لیگ پرشین(بزرگ‌ترین رویداد ورزشی کودکان محروم کشور) حمایت کرده است و در کنار آن توانسته است تجربه زندگی در سفر را به کودکان خانه ایرانی خاک سفید هدیه دهد.

سیمرغ همچنین در تلاش است تا اردوی طبیعت را برای ۱۴۰ کودک تحت پوشش انجمن حمایتی، آموزشی شکوفا و ۴۰ کودک مرکز حمایت از کودکان و توانمندسازی آوای ماندگار فراهم کند.

خدمات سیمرغ

به صورت کلی خدمات سیمرغ به کودکان نیازمند به شرح زیر است:

۱.خدمات سفر: سیمرغ می‌کوشد در کنار علی بابا، حامی اصلی این مرکز خیریه، بهترین خدمات انتقال از مسیرهای هوایی، ریلی و جاده‌ای را برای تمام بیماران و نیازمندان تامین کند.

۲.خدمات اقامت: سیمرغ و علی بابا، همچنین در کنار خدمات سفر، خدمات اقامتی را نیز فراهم کرده‌اندتا مسافران بیمار یا نیازمند، نگرانی بابت محل اسکان نداشته باشند.

۳.تجربه شایسته سفر برای همه: تمام کودکان و نوجوانان نیازمند کشورمان حق سفر و تجربه کردن لذت سفر را دارند و در این مسیر علی بابا باکیفیت‌ و شایسته‌ترین خدمات را به کودکان نیازمند ارائه می‌دهد.

علی بابا در کنار سیمرغ به نیازمندان کمک می‌کند تا نیازمندان زندگی شادتری داشته باشند.
پس اگر کودک نیازمندی را می‌شناسید که برای درمان یا بازگشت انگیزه درمان نیاز به سفر دارد، سیمرغ را معرفی کنید تا بلیط سفر برای تمام مسیرها، از بلیط قطار قزوین مشهد، تهران مشهد، تهران بندر عباس گرفته تا بلیط هواپیما و اتوبوس برای 100 درصد مقاصد برای آنها صادر شود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار