202312
۰۷ خرداد ۱۳۹۸
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خبر داد:

جذب حامی در لیالی قدر برای حمایت از کودکان طرح اکرام لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از ارسال ۵۰۰ شناسنامه کودکان ایتام و محسنین سیل‌زده به استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و فارس خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، جاسم محمدی فارسانی اظهار کرد: در نخستین شب از شب‌های قدر ۷۰۰ حامی در حمایت از کودکان طرح اکرام لرستان ثبت‌نام کردند.

وی به استقبال مردم از طرح جذب حامی در لیالی قدر اشاره و اضافه کرد: ۷۰۰ نیکوکار با مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد حمایت از ۸۰۰ کودک مشمول این طرح را پذیرفته‌اند که از این تعداد ۷۴۰ کودک طرح اکرام و ۳۳۰ کودک مربوط به طرح محسنین هستند.

محمدی فارسانی با تأکید بر مشارکت مردم در توانمندسازی و تأمین کمک‌های لازم در کنار خدمات امداد به کودکان ایتام و محسنین، افزود: سال گذشته ۱۹ هزار و ۵۵۰ حامی به‌طور مستقیم حمایت از ۹ هزار و ۶۰۳ کودک ایتام و محسنین را به عهده گرفته و بالغ‌بر ۱۹۴ میلیارد ریال به‌صورت نقد و کالا به این خانوارها کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان به ارسال ۵۰۰ شناسنامه کودکان ایتام و محسنین سیل‌زده به استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و فارس اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۵ حامی از این استان‌ها حمایت از ۱۲۴ نفر از کودکان سیل‌زده لرستانی را عهده‌دار شده‌اند.

وی از تداوم اجرای طرح اکرام و ایتام تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: متقاضیان طرح اکرام می‌توانند با مراجعه به ۳۹ پایگاه مرکزی در جایگاه‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر، ادارات کمیته امداد و یا از طریق سایت www.Emdad.ir نسبت به پذیرش و حمایت مادی از کودکان یتیم در طرح اکرام و کودکان نیازمند با سرپرست بیمار و ناتوان در طرح محسنین شرکت کنند.

محمدی فارسانی در خصوص سرانه واریزی حامیان در ماه به کودکان مورد حمایت تصریح کرد: سرانه دریافتی هر کودک یتیم از طرف حامیان یک میلیون و ۶۸۰ هزار ریال و سرانه طرح محسنین ۷۴۹ هزار ریال است که البته با توجه به نیازمندی این عزیزان برنامه‌ریزی برای افزایش سرانه در سال ۹۸ از طریق حامیان صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به تخریب ۸۹ واحد ساختمان ایتام از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد در سیل اخیر اظهار کرد: حامیان می‌توانند از طریق طرح اکرام در بازسازی منازل ایتام مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار