202308
۰۷ خرداد ۱۳۹۸
به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی؛

کودکان در نمایشگاه قرآن و عترت اراک حضور پیدا کردند

نمایشگاه قرآن کریم با محوریت کودک و نوجوان و جذب این این گروه سنی به آموزه های قرآن کریم در فرهنگسرای آیینه اراک دایر شد.

به گزارش کودک پرس ، نمایشگاه قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در بخش ها و غرفه های مختلف و متنوع در فرهنگسرای آیینه اراک دایر شد؛‌ این نمایشگاه در بخش کودک و نوجوان این نمایشگاه شامل ۱- غرفه کاردستی ۲- غرفه سوره های آسمانی در قالب تصویر سازی و قصه ۳-غرفه نقاشی دیواری و نقاشی های مناسبتی و نقاشی آزاد ۴- غرفه گریم کودک ۵- کارگاه مادرانه ۶- غرفه عروسک گردانی با هدف آموزش نماز و وضو و مفاهیم دینی با روشی بسیار شاد و کودکانه وغیر مستقیم و بازی های گروه سنی کودک را در خود دارد.

غرفه نوجوانان با نام بوسه ای بر آسمان نیز با هدف جذب گروه سنی نوجوانان در قالب دل نوشته و نقاشی و بازی های متناسب با این گروه سنی مانند دارت ومارپله در این نمایشگاه فعالیت می کند.

غرفه کتاب و کتاب خوانی که با بازی و سرگمی و مسابقه های متنوع با هدف جذب گروه کودک و نوجوان در نمایشگاه دایر شد همچنین غرفه سفال گری و غرفه فروش حجاب و عفاف از دیگر غرفه های این نمایشگاه است.

بخش هنری این نمایشگاه شامل غرفه های معرق، محرق، ‌منبت، کتیبه‌سفال، مینا سفال،‌نقاشی روی سفال،‌ نقاشی چرم، رو دوزی سنتی،‌ گلیم و جاجیم، تذهیب، کاشی و ویترای، قلمزنی مس، خوشنویسی،‌ نگارگری،‌ سوخته نگار، ماکت سنتی، آیینه کاری و گچبری سنتی با حضور هنرمندان و استادان این رشته ها است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار