202221
۰۴ خرداد ۱۳۹۸
اشتباه مرگبار والدین هندوستانی؛

برق گرفتگی کودک خردسال بر اثر وارد کردن سر شارژ تلفن همراه به دهانش

یک دختر ۲ ساله در اثر اشتباه والدین خود و تنها رها شدن در اتاق با حادثه‌ای دلخراش جان خود را از دست داد.

به گزارش کودک پرس ، اشتباه مرگبار والدین هندوستانی در تنها رها کردن یک کودک خردسال موجب شد تا او به طرز دلخراشی جان خود را از دست دهد. این دختر خردسال بر اثر وارد کردن سر شارژ تلفن همراه به دهانش در حالی که هنوز در داخل پریز برق بود دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.

این حادثه هنگامی رخ داد که والدین کودک قربانی به همراه دختر خود در خانه مادربزرگ این دختر حضور داشتند. این حادثه روز جمعه و هنگامی رخ داد که “شهوار” توسط مادرش ” راضیه” در حالی که در اتاق در حال بازی بود تنها رها شد. کنجکاوی، این دختر خردسال را به سمت کابل شارژر کشاند و او ناگهان سر شارژر را به داخل دهان خود انداخت. این دختر پس از وارد کردن سر شارژر به دهانش دچار برق گرفتگی شد و جانش را از دست داد.

ظاهراً یکی از اعضای خانواده پس از شارژ تلفن همراه خود در حالی که موبایلش را از شارژر کشیده بود، فراموش کرده بود شارژر را نیز از پریز برق خارج کند. این حادثه در روستای “جهانگیرآباد” در نزدیکی دهلی رخ داد.

“آکیلش پرادهان”، رئیس پلیس جهانگیرآباد در گفتگو با تایمز هندوستان با تایید وقوع این حادثه در این باره گفت: “هنوز کسی درباره این حادثه برای شکایت به اداره پلیس مراجعه نکرده‌ است. با این حال در صورت طرح شکایت، پلیس این حادثه را به دقت مورد بررسی قرار خواهد داد.”

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که تنها رها کردن کودکان خردسال حوادث دلخراش را رقم می‌زند. چندی پیش نیز یک کودک خردسال اکراینی که توسط مادرش در داخل یک اتاق به همراه برادر بزرگش رها شده بود، در اثر افتادن به داخل دیگ آب جوش دچار سوختگی شدید شد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار