202216
۰۴ خرداد ۱۳۹۸
سازمان بهزیستی:

میزان افزایش شهریه مهدهای کودک بیش از نرخ تورم خواهد بود

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه بر اساس فرمول تعیین شده از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده، میزان افزایش شهریه مهدهای کودک بیش از نرخ تورم خواهد بود، گفت: شهریه‌های جدید تا پایان هفته اعلام و ابلاغ خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، حبیب الله مسعودی فرید درباره جلسات برگزار شده در ارتباط با تعیین شهریه‌ مهدهای کودک در سال جاری اظهار کرد: هر ساله شهریه مهدهای کودک با برگزاری جلسه‌ای بین نماینده وزارت صمت، سازمان بهزیستی و مهدهای کودک هر استان برگزار و درباره میزان افزایش شهریه‌ها تصمیم گیری می‌شد که این رویه امسال تغییر پیدا کرد و همین امر منجر شده تا میزان افزایش شهریه‌ها تا به امروز مشخص نباشد.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیمی که از سوی سازمان حمایت مصرف کننده شده است قرار بر این است که میزان افزایش شهریه‌های مهدهای کودک بر اساس هزینه تمام شده در مهدهای کودک اعلام شود که قطعا این رویه منجر می‌شود که میزان افزایش شهریه‌های مهدهای کودک بیش از نرخ تورم اعلام شده از سوی دولت باشد.

مسعودی فرید ادامه داد: از مردادماه گذشته نیز مکاتبات لازم از سوی سازمان بهزیستی با وزارت صمت در ارتباط با شهریه مهدهای کودک آغاز شده است اما تاکنون پاسخی از سوی آنها در این زمینه داده نشده است و همین امر مشکلاتی را برای سازمان بهزیستی به وجود آورده است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی تصریح کرد: در آخرین مکاتبه‌ای که با سازمان حمایت از مصرف کننده انجام شده است که با توجه به فرمول مورد نظر آنها، شهریه مهدهای کودک بیش از نرخ تورم خواهد بود.

وی افزود: البته سازمان بهزیستی مخالف افزایش شهریه مهدهای بیش از نرخ تورم خواهد بود اما به هر این موضوع از طریق سازمان حمایت مصرف کننده پیگیری شده و تا پایان هفته اعلام و ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار