202194
۰۴ خرداد ۱۳۹۸
در ۳ سال فعالیت «مؤسسه خیریه مهرماندگارمولانا» محقق شد:

به ۲۰۰۰ کودک بیمار نیازمند خدمات درمانی و حمایتی ارائه شد

همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) به همت «مؤسسه خیریه مهرماندگارمولانا» مراسم جشنی با حضور کودکان بیمار این مؤسسه برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، در این مراسم جمعی از خیران و خانواده کودکان بیمار نیز حضور داشتند و کودکان ساعاتی را با خنده و شادی گذراندند و برای مدتی کوتاه بیماری خود را فراموش کرده و لحظات شیرین و پرنشاطی را تجربه کردند.

مدیرعامل این مؤسسه گفت: این مؤسسه با هدف حمایت از سلامت کودکان بیمار زیر ۱۶ سال راه‌اندازی شده است و با همکاری گروهی از خیران در سال ۹۵ به ثبت رسیده و سعی در کاهش آلام دردمندان و خانواده‌های نیازمند بیماران دارد.

مریم مولانا به بخشی از فعالیت‌های این مؤسسه اشاره و اظهار داشت: در طول فعالیت سه ساله این مؤسسه به بیش از۲۰۰۰ کودک بیمار نیازمند با هزینه‌ای بیش از ۷ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال خدمات درمانی و حمایتی از طریق بیمارستان‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد ارائه شده است.

وی با بیان اینکه این مؤسسه یک انجمن مردم نهاد غیرانتفاعی، غیرسیاسی و غیردولتی است، تصریح کرد: با اتکا به کمک نیک‌اندیشان و مشارکت‌های مردمی تلاش خواهیم کرد تا کودکان بیمار با نشاط و آرامش بیشتر فرایند درمان را طی کنند و والدین آن‌ها بدون دغدغه تنها به مداوای کودک خود فکر کنند و نگران هزینه‌های آن نباشند.

وی شناسایی کودکان نیازمند و ارائه خدمات به آنان، تهیه دارو و مکمل‌های دارویی و غذایی مورد نیاز کودکان بیمار از طریق داروخانه‌های طرف قرارداد، تهیه تجهیزات پزشکی برحسب نیاز و درخواست واحدهای ارائه‌دهنده خدمات به کودکان زیر ۱۶ سال با هماهنگی دانشگاه و مراکز مربوط، تأمین هزینه درمان و هزینه‌های توانبخشی کودکان معرفی شده توسط مددکاری اجتماعی و مؤسسات طرف قرارداد نظیر ویلچر، فیزیوتراپی و… همچنین بررسی وضعیت کودکان در دوران نقاهت و حمایت از آن‌ها برای بستری و درمان را از جمله اهداف بلندمدت و خدمات این مؤسسه ذکر کرد.

وی با اشاره به مراکز درمانی و مؤسسات طرف قرارداد «مؤسسه مهرماندگارمولانا» یادآور شد: با هماهنگی سازمان هلال احمر، مؤسسه دیابت مفتاح، انجمن حمایت از بیماران متابولیک، مؤسسه آسیب‌پذیر طوس، بیمارستان هاشمی‌نژاد، بیمارستان امام‌رضا(ع)، بیمارستان قائم(عج)، بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص)، بیمارستان رضوی، بیمارستان ۲۲ بهمن، انجمن سلیاک، انجمن تالاسمی، انجمن نقص ایمنی، بیمارستان دکترشیخ، مراکز کاردرمانی گلبهار و امید و…، فروشگاه‌های کالای طب، مراکز و بیمارستان‌های متفرقه، آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها و… در صورت معرفی کودک بیمار نیازمند، اقدام به پرداخت هزینه از سوی این مؤسسه می‌گردد و تحت پوشش‌های حمایتی قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار