موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
202177
۰۴ خرداد ۱۳۹۸

ساخت باغ کودک در برازجان

سیده خدیجه حسینی از ایجاد باغ کودک در راستای دستور العمل های شهر دوستدار کودک خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، رییس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی  شورای شهر برازجان از ساخت باغ کودک در راستای شهر دوستدار کودک در برازجان و همچنین تصویب طرح خانه نقالان در شورای شهر برازجان خبر داد.

حسینی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر برازجان بابیان اینکه تاکنون  طرح ها وبرنامه های خوبی درزمینه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بویژه برای کودکان ونوجوانان عزیز شهر انجام شده اذعان نمود :شهر دوستدار کودک به عنوان یک برنامه حمایتی از کودکان وبستری برای حضور و فعالیت پررنگ کودکان در رویدادهای مختلف شهری بوده و دغدغه‌های کودکان شهررا دنبال می‌کند و از این رو از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد : از سوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهربرازجان و اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری وهمچنین همکاری فعالین اجتماعی نیز اقدام به برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی، چاپ 6 عنوان کتاب در حوزه فرهنگ شهروندی ویژه کودکان، تهیه بازی منچ و مارپله با پیام فرهنگی وهمچنین ایستگاه نقاشی،ویژه برنامه کودکان عاشورایی،ایستگاه جشن شادمانه  ومحله ی پویا در نقاط مختلف سطح شهر نموده که گوشه ایی ازفعالیت های فرهنگی می باشد.

سیده خدیجه حسینی درادامه عنوان نمود : با مصوبه شورای اسلامی شهر ونظارت شهرداری تعدادی خانه بازی کودک در سطح شهر راه اندازی گردیده است.
وی درادامه از ایجاد باغ کودک درشهر برازجان خبرداد و گفت : این پروژه یکی ازمهمترین پروژه هایی است که درایجاد نشاط وسلامتی کودکان نقش بسزایی را ایفا خواهد نمود ودرکمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر برازجان به تصویب رسیده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر برازجان خاطرنشان  نمود :از دیگر مصوبات  این کمیسیون، ایجاد فرهنگسرای مشارکتی و همچنین خانه نقالان شهرداری می باشد البته با گرفتن سایر مجوزات لازم از مراجع ذیصلاح که به فضل الهی شورا وشهرداری درکنار هم همه ی تلاش خود را درجهت داشتن شهر دوستدار کودک که حق این قشر عزیز می باشد رابکار خواهد گرفت.

وی درپایان از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاونین، اصحاب رسانه، فعالین اجتماعی وهمه کسانی که با کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر برازجان همکاری می کنند تشکر وقدردانی نمود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار