موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/پزشکی و سلامت
202171
۰۴ خرداد ۱۳۹۸
به همت کمیته امداد صورت گرفت

چتر پوشش طرح اکرام ایتام بر سر ۲۴ هزار کودک یتیم سیستان‌ و بلوچستانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر، بیش از ۲۴ هزار کودک یتیم استان زیر پوشش طرح اکرام ایتام قرار دارند.

به گزارش کودک پرس ،مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان، گفت: در حال حاضر، بیش از ۲۴ هزار کودک یتیم استان زیر پوشش طرح اکرام ایتام قرار دارند.
وی از تخصیص ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک خیران داخل و خارج استان در سال گذشته برای اطعام ایتام تحت پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: این مبلغ جهت برپایی سفره‌های افطاری، توزیع غذای گرم و سبد کالا بین مددجویان هزینه شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به آغاز هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام، بیان کرد: کمیته امداد حضرت امام (ره) در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی برای افراد تحت حمایت دارد که از جمله مهم ترین‌شان پیدا کردن حامی برای بیش از ۲۴ هزار یتیم تحت پوشش این نهاد است که نیاز به سرپرستی و حمایت دارند.
وی با اشاره به ثواب تقبل حمایت ایتام در ماه مبارک رمضان افزود: خیران می‌توانند یک یا چند کودک یتیم را زیر چتر حمایت قرار دهند، به این شکل که مبلغ تعهد شده خود را به صورت ماهانه به حساب یتیم واریز می‌کنند و نقش کمیته امداد تنها نظارت بر هزینه این مبلغ به شکل دقیق و در محل اصلی آن است.

 

عبادی اظهار کرد: خیران نیک اندیش استان می‌توانند از طریق تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، واریز نقدی به شماره حساب ۴۰۰۶۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴ نزد بانک ملی ایران به‌نام وجوه امانی و شرعی کمیته امداد و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد برای مشارکت در این امر خداپسندانه اقدام کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار