موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
202157
۰۴ خرداد ۱۳۹۸

مسجد النبی اتاق کودک صحن خود را راه اندازی کرد

مسئولان مسجد النبی یک اتاق بازی برای کودکان گمشدگان با گروهی مجرب در صحن جنوبی مسجد تخصیص داده‌اند.

به گزارش کودک پرس ،به نقل از سیدتی نت، مسئولان مسجد النبی در مدینه منوره، اتاق بازی و تفریحی را برای کودکان گمشده اختصاص دادند و آنها را به والدین شان تحویل بدهند.

این اتاق بازی داخل مرکز نظارت کودکان گمشده در صحن جنوبی حرم نبوی قرار دارد. مرکز جمعیت حج و عمره «هدیه» به طور داوطلبانه در خدمت زایران و بازدیدکنندگان حرمین شریفین هستند.

این مرکز شامل تخت خواب است و در آن متخصص اطفال و مربی، پرستار و کارشناس تربیتی برای برطرف کردن پیامدهای روحی در کودکان گمشده وجود دارد.

یکی از کارمندان این مرکز گفت: کودکان گمشده را به اتاق بازی می آورند تا روحشان آرام بگیرد. عکس کودک گمشده گرفته می شود و به همه نیروهای امنیتی در حرم داده می شود. باردیگر از این کودک و خانواده اش پس از رجوعشان عکس گرفته می شود تا فرآیند تحویل مستند شود.

این مرکز دستبندهای رایگانی را به کودکان هدیه می دهد و در آن نام پدر و شماره تلفن همراهش نوشته شده است تا در ارتباط با او درصورت گمشدن کودک تسهیل یابد.

مسجد النبی در مدینه منوره در کنار مسجد الحرام و مسجد الاقصی، یکی از سه مسجد مهم مسلمانان به شمار می آید. در این مسجد آرامگاه پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) وجود دارد.  پیامبر اکرم(ص) در نخستین روزهای ورود به مدینه منوره این مسجد را با همراهی یارانش ساخت.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار