202153
۰۲ خرداد ۱۳۹۸
توسط خیرین ؛

آرزوهای کودکان درشهر پردیس برآورده شد

آرزوی 35 کودک تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر پردیس در ضیافت افطار توسط خیرین این شهرستان برآورده شد.

به گزارش کودک پرس ، شامگاه چهارشنبه کمیته امداد میزبان تعدادی از مددجویان و خیرین در یکی از تالارهای شهر بود، آرزوی 35 کودک که به درخت آرزو آویخته شده بود توسط خیرین برآورده شد.
توپ فوتبال، لباس ورزشی، دارت، دوچرخه قرمز، دوچرخه مشکی ، تلوزیون، ماشین لباسشویی، دیدن برج میلاد تهران از نزدیک، عروسک، تختخواب، کاپشن ورزشی، زیارت امام هشتم (ع) و سفر کربلا بخشی از آرزوهای آویخته شده کودکان به این درخت بود.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پردیس در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مراسم با هدف تکریم و اطعام خانواده های تحت حمایت کمیته امداد برگزار شد.
وحید زمان با اشاره به تعداد افراد تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پردیس گفت: 1300خانواده به تعداد 2 هزار و پانصد نفر تحت حمایت این نهاد هستند و این 35 مورد از بین آرزوهای 350 کودک تحت پوشش انتخاب شده است.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پردیس با اشاره به اهدای سبد کالا به مدد جویان در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: با حمایت خیرین 500 سبد کالا هر یک به ارزش 4 میلیون ریال شامل کالاهای ضروری در این ماه مبارک به مدد جویان اهدا شد.
وی با اشاره به اهمیت تکریم مدد جویان اظهار داشت: تا پایان مبارک رمضان توزیع سبد کالا، برگزاری مراسم افطار و توزیع غذای گرم بین یک هزار نفر از سالمندان و کسانی که امکان حضور در مراسم را ندارند را با حمایت خیرین برگزار خواهیم کرد.
زمان گفت: در حدود یک هزار نفر حامی در داخل و خارج از شهرستان برای رسیدگی به امور مدد جویان به ما کمک می کنند.
وی با بیان اینکه مهمترین هدف کمیته امداد توانمند سازی خانواده های نیازمند است ، اظهار داشت: خودکفایی خانواده های اولین گام در توانمند سازی آنها است و در این راستا برپایی بازارچه کارآفرینی توسط مدد جویان تحت پوشش بهترین راه برای معرفی کسب و کار آنها و درآمدزایی برای این خانواده است.
زمان با اشاره به سایر مزایای برگزاری بازارچه های کارآفرینی کوتاه مدت برای مددجویان خاطر نشان کرد: بسیاری از خانواده ها در این بازارچه ها با فعالیت کمیته امداد آشنا می شوند و فضای مناسبی برای معرفی اداره بهزیستی، مراکز نیکوکاری، خیریه ها و مراکز توان بخشی شهرستان و جذب خیرین ایجاد می شود.
رییس کمیته امداد شهرستان پردیس گفت: از مسولین شهرستان درخواست و انتظار مساعدت برای برپایی بازارچه کارآفرینی طی یک و یا دو شب در ماه مبارک رمضان را در راستای اهداف یاد شده داریم.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام /

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار