202151
۰۲ خرداد ۱۳۹۸
رئیس هیات مدیره پشم شیشه:

فروش ساختمان به دو کودک شایعه است

رئیس هیات مدیره شرکت پشم شیشه ایران، خبر منتشره درفضای مجازی مبنی بر فروش نیم بهای یک ساختمان به کودکان را بی اساس و تهمت دانست و گفت: تمام روال این قرارداد براساس قانون انجام شده و از کسانی که این تهمت را مطرح کرده اند شکایت می کنم.

به گزارش کودک پرس ، سید احمدرضا دستغیب افزود: مطالب مطرح شده در این باره غیر واقعی است و فروش املاک در مسیر کاملا قانونی انجام گرفته و بزودی نتیجه بررسی های قوه قضائیه در این خصوص مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: از نظر هیات مدیره شرکت پشم شیشه ایران هیچ تخلفی در این زمینه صورت نگرفته و اکنون این مساله در حال بررسی توسط دستگاه قضایی است.

دستغیب اظهار داشت: مدارک و مستندات واگذاری به وزارتخانه مربوط ، سازمان بازرسی کشور و مراجع صاحب نظر دیگر نیز ارجاع شده است.

وی که رئیس شورای شهر شیراز نیز هست اضافه کرد: حکم نهایی در این باره توسط دادگاه داده می شود و اگر تخلفی از جانب من صورت گرفته باشد کاملا آماده پاسخگویی هستم.

در روزهای گذشته شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر فروش ملک 50 میلیارد تومانی شرکت پشم شیشه ایران وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به نصف قیمت به دو کودک بدون ارائه چک منتشر شد.

در ادامه مطالب برخی کانال ها در شبکه های اجتماعی آمده است: احمدرضا دستغیب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز که در شغل دوم خود رئیس هیات مدیره شرکت پشم شیشه ایران زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی شستا است،یک ساختمان پنج طبقه با مساحت هزار و 500 متر مربع از محل سرمایه کارگران تامین اجتماعی را به مبلغ 21 میلیارد تومان بصورت اقساطی به دو کودک فروخته است.

ادعا شده که قیمت کارشناسی این ملک در زمان فروش 50 میلیارد تومان بوده است و طی قرارداد که دستغیب امضا کرده،قرارداد نه تنها فسخ نشده بلکه طی سه مرحله که خریدارچک هایش را پاس نکرده بدون اجازه سایر اعضای هیات مدیره، چک ها را تغییر داده و به رقم ریزتر با مدت طولانی تر تبدیل کرده که پس از 8 ماه هنوز خریدار تعهدات خود را پرداخت نکرده است.

مدیر کل بازرسی استان فارس در این زمینه گفت: پس از پخش این خبر در فضای مجازی و رسانه ها، بلافاصله این موضوع برای بررسی به بخش مربوطه ارجاع داده شد.

کاظم اکرمی افزود: بررسی این موضوع در دستور کار است و پس از بررسی کامل در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: اینگونه واگذای ها در دست استان فارس نیست و از تهران اقدام می شود اما سازمان بازرسی استان فارس در تعامل با سایر بخش ها این موضوع را بررسی می کند.

شرکت پشم شیشه ایران که شعبه ای از آن در شیراز است در زمینه تولید عایق های حرارتی و ضد رطوبت فعالیت می کند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار