202123
۰۲ خرداد ۱۳۹۸
به مناسب میلاد کریم اهل بیت؛

برگزاری طرح ‹‹کریمانه‌ای برای کودکان›› در بیمارستان شهید بهشتی کاشان

مسئول گروه تبلغی موعود کاشان از اجرای طرح ‹‹کریمانه‌ای برای کودکان›› به همت گروه تبلیغی موعود کاشان همزمان با میلاد کریم اهل بیت در بیمارستان شهید بهشتی کاشان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام حامد عماد پور، گفت: طرح کریمانه‌ای برای کودکان با هدف پاسداشت و شادباش میلاد کریم اهل بیت (ع)، گسترش فرهنگ بخشش و کرم و توجه ویژه به کودکان بیمار برگزار شد.

وی افزود: در این طرح روحانیان و مبلغان گروه موعود کاشان با حضور در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و تبریک فرخنده میلاد کریم اهل بیت (ع) از کودکان بیمار بستری در این بیمارستان عیادت کردند.

حجت الاسلام عماد پور گفت: در عیادت از کودکان بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان با استفاده از برنامه‌های شاد و جذابی همچون عروسک گردانی، درست کردن کاردستی‌های بادکنکی و اهدای اسباب بازی‌ها لحظات شاد و مفرحی را برای کودکان فراهم آوردند.

مسؤول گروه تبلغی موعود کاشان با اشاره به اینکه کودکان بیمار از این برنامه استقبال خوبی داشتند ابراز کرد: در این برنامه، کودکان ضمن اینکه خود را با پرچم آستان مقدس امام رضا (ع) تبرک کردند، تبرکی‌های حرم این امام رئوف را هم به نیت استشفا دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه امیر مومنان (ع) اهمیت عیادت از بیمار را با اعمال نیک دیگر مقایسه کرده است، افزود: امیرمومنان (ع) می‌فرماید، ‹‹مِنْ أَحْسَنِ الْحَسَنَاتِ عِیَادَةُ الْمَرِیضِ›› یکی از نیکوترین اعمال حسنه انسان مومن عیادت از بیمار است.

حجت الاسلام عمادپور یادآور شد: عیادت از بیمار در مکتب انسان ساز اسلام از اهمیت و ارزش ویژه‌ای برخوردار است، چرا که ایـن عمل پسندیده در اسلام مشمول رضـایـت خـداوند است و نقش مهمی در تحکیم روابط انسانی و صمیمیت و اخوت و برادری دارد.

لازم به ذکر است طرح ‹‹کریمانه‌ای برای کودکان›› به همت گروه تبلیغی موعود کاشان و با همکاری مدیر و پرسنل بیمارستان شهید بهشتی کاشان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار