202092
۰۱ خرداد ۱۳۹۸
حسن احمدی :

دو کتاب شعر و داستان کودکان و نوجوانان منتشر شد

دبیر شورای رمان و داستان حوزه هنری کودک و نوجوان از انتشار دو کتاب جدید در حوزه شعر و داستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حسن احمدی با اشاره به این دو کتاب گفت: «من عروسک گلهانم» نام داستانی کوتاه ویژه رده سنی کودک و نوجوان است که از سوی انتشارات سوره مهر و با نشان مهرک منتشر شد.

وی افزود: گلهان، نام دختر جودت گلیچار، شهید کشتی آزادی است که هنگام ارسال کمک‌های بشردوستانه از ترکیه به غزه، مورد اصابت موشک‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت. این کتاب روایت گفت‌وگوی گلهان با ماوی مرمره، کشتی ترک است که به همت مهناز فتاحی به نگارش درآمده و مهسا مکی تصویرگری آن را برعهده داشته است.
دبیر شورای رمان و داستان حوزه هنری کودک و نوجوان در ادامه گفت: نگارش این کتاب یک سال پیش آغاز شده و به‌تازگی به انتشار رسیده است. ضمن اینکه با توجه به فضای داستان و جذابیت‌های آن، «من عروسک گلهانم» این قابلیت را دارد که به زبان‌های ترکی و عربی نیز ترجمه شود.
احمدی افزود: کتاب «با تو هوا خوب است» نیز مجموعه شعر نوجوان و سروده محمود پوروهاب است که به همت حوزه هنری کودک و نوجوان، به‌تازگی منتشر شد.
وی با اشاره به تجدید چاپ دو اثر دیگر حوزه هنری کودک و نوجوان نیز گفت: هم‌زمان با انتشار این دو اثر، ۶ داستان پیوسته با نام «دو رکاب و چهار پا» به قلم محمد حمزه‌زاده و مجموعه شعر «تو هم خودت درختی» سروده یحیی علوی‌فرد نیز به چاپ دوم رسیدند.
انتهای پیام/
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار