202023
۰۱ خرداد ۱۳۹۸
نعیمه نظامدوست:

کار کردن برای کودکان را خیلی دوست دارم

بازیگر «محله گل و بلبل» گفت: این اثر اولین حضور جدی‌ام در ژانر کودک بود. اساسا کار کردن برای کودکان را خیلی دوست دارم چراکه روحیه خوبی به آدم منتقل می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، «نعیمه نظامدوست» بازیگر سینما و تلویزیون گفت: درست است که تا به حال در حوزه کودک کار کرده بودم، اما «محله گل و بلبل» اولین حضور جدی‌ام در ژانر کودک بود. اساسا کار کردن برای کودکان را خیلی دوست دارم چراکه روحیه خوبی به آدم منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته تصویربرداری‌مان به پایان رسید و احتمال می‌دهم ادامه این مجموعه ساخته نشود، کما اینکه در سال گذشته بارها این برنامه به دلیل مسائل مالی و حضور اسپانسرها متوقف شد و روی آنتن نرفت.
این بازیگر دلیل این موضوع را حضور اسپانسرها در اغلب برنامه‌های تلویزیونی دانست و گفت: شرایطی که اسپانسرها برای حضور در برنامه داشتند همه گروه را آزرد و بر همین اساس بعید می‌دانم ادامه آن ساخته شود. ما دوست داریم که تلویزیون در این زمینه ورود کند و در ساخت برنامه و آثار نمایشی به حوزه کودک هم اهمیتی بدهد چراکه همین کودکان  هستند که آینده ساز کشور ما به شمار می‌آیند.
بازیگر سریال «پایتخت۱» در ادامه با اشاره به حرفه‌ای بودن گروهی که در «محله گل و بلبل» دور هم جمع شده‌اند، بیان داشت: تمامی گروه این برنامه از حرفه‌ای‌ترین‌های حوزه خودشان هستند. از عروسک‌گردان و صداپیشه و بازیگر گرفته تا کارگردان و عوامل پشت دوربین. ما با تمام میل و علاقه‌ای که به کار کودک داریم آمدیم و این انتظار را داریم که تلویزیون هم از ما حمایت کند تا این کار را برای کودکان ادامه دهیم.
بازیگر سریال «نون خ» ضمن بیان اینکه در سال گذشته پیشنهادهای زیادی داشتم، افزود: در سال گذشته حدود ۲۰ پیشنهاد داشتم، اما به خاطر اینکه مشغول بازی در «محله گل و بلبل» و همچنین «نون خ» بودم نتوانستم قبول کنم.همچنین برای امسال دو تئاتر پیشنهاد شده که فعلا ترجیح می‌دهم استراحت کنم تا با انرژی بیشتری کارهایم را آغاز کنم.

انتهای پیام/
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار