201985
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
مهدکودکی در قزاقستان؛

معلم مهدکودک باعث سقوط کودک ۲ ساله شد

اقدام احمقانه معلم مهدکودکی در قزاقستان در ایستاده نگه داشتن یک کودک روی لبه پنجره موجب سقوط این کودک از طبقه دوم به پایین شد.

به گزارش کودک پرس ، اقدام احمقانه معلم مهدکودکی در قزاقستان در ایستاده نگه داشتن یک کودک روی لبه پنجره حادثه ساز شد. این کودک ۲ ساله که روی لبه پنجره طبقه دوم ایستاده بود بر اثر از دست دادن تعادل خود به پایین سقوط کرد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته این مهدکودک تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود این معلم در حالی که یک کودک خردسال را در بغل دارد از صندلی بلند شده و به سمت پنجره حرکت می‌کند. این زن سپس این کودک را روی لبه پنجره ایستاده نگه می‌دارد و اقدام به کنار زدن پرده می‌کند. او سپس دختر ۲ ساله را که در نزدیکی پنجره و روی زمین ایستاده است بر روی لبه پنجره منتقل می‌کند. در این لحظه در حالی که این معلم سرگرم کودک اول شده است ناگهان این دختر تعادل خود را از دست داده و به پایین پرتاب می‌شود.
در سمت چپ تصویر حدود ۱۰ کودک در حالی که روی زمین نشسته بودند شاهد این صحنه وحشتناک بودند. ادامه ویدئو از نمای بیرون ساختمان شاهدان عینی را نشان می‌دهد که پس از سقوط کودک بلافاصله به سمت محل سقوط می‌دوند تا جان کودک را نجات دهند.
این کودک که دچار جراحت شده بود بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. او اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است و شرایط او مساعد گزارش شده است. والدین کودک به علت سهل انگاری این معلم و در خطر قرار دادن جان فرزندشان شکایتی علیه او مطرح کرده‌اند که در صورت مجرم شناخته شدن این زن، او به ۵ سال زندان محکوم خواهد شد.

گفتنی است؛ این حادثه در تاریخ ۱۵ می‌ و در یکی از مهد کودک‌های شهر ” تالدی قورغان” در استان آلماآتی قزاقستان رخ داد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار