201981
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
ممنوعیت حجاب دختران؛

جانشین مرکل از ممنوعیت حجاب حمایت کرد

رئیس حزب مسیحی دمکرات آلمان از ممنوعیت حجاب دختران در مهد کودک ها و مدارس حمایت کرد.

به گزارش کودک پرس ، «انه گریت کرامپ کارنباور» رئیس حزب مسیحی دمکرات آلمان و جانشین «آنگلا مرکل» صدراعظم این کشور حمایت خود را از ممنوعیت حجاب دختران در مهدکودک ها و مدارس اعلام کرد.

جانشین «آنکلا مرکل» در ریاست این حزب در اظهاراتی به یک روزنامه آلمانی گفت: پوشش حجاب در مهد کودک و مدارس ابتدایی ارتباطی با دین یا آزادی دینی ندارد. مسئله ای که بسیاری از مسلمانان به آن معتقدند.
کارنباور معتقد است که ایجاد بحث و جدل درباره اجازه داشتن حجاب در این مدارس، مسئله ای موجه است.
وی یک سال پیش که دبیرکلی این حزب را داشت، اظهاراتی مشابه گفته بود، به طوری که در آوریل سال 2018 میلادی هنگامی ایالت نوردراین-وستفالن درباره ممنوعیت احتمالی حجاب دختران زیر 14 سال بررسی می شد، گفته بود که حزب مسیحی دمکرات قبل از هرچیز والدین را قانع کند، اما ممنوعیت به عنوان آخرین راه ممکن نیست.
از سوی دیگر، «الکساندر لورتس» رئیس کنگره وزیران آموزش آلمان نسبت به درخواست مسئول امور ادغام آلمان برای بررسی ممنوعیت حجاب درمدارس ابتدایی ابراز تردید و شک کرد.
 لورتس گفت: براساس مسایل آموزشی باید با حجاب در سن تحصیلات ابتدایی مخالفت کرد.
درهمین حال، «انته ویدمن ماوتس» نماینده امور مهاجران و ادغام در آلمان خواستار بررسی ممنوعیت حجاب کودکان در مدارس شده است.

وی معتقد است که حجاب دختران کوچک مسئله غیرمعقول است، به همین دلیل باید بررسی شود و همه تدابیر لازم برای حمایت از دختران اتخاذ شود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار