201973
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی:

پلیس با جدیت لایحه اجباری شدن استفاده از صندلی کودک را دنبال می‌کند

رئیس پلیس راهور کشور از جدیت پلیس برای تصویب لایحه اجباری شدن صندلی کودک در خودروها خبر داد و گفت: مجلس باید هرچه سریعتر این لایحه را تصویب کند.

به گزارش کودک پرس ، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن(ع) اظهار داشت: پلیس با جدیت لایحه اجباری شدن استفاده از صندلی کودک را دنبال می‌کند.
وی الزامی شدن صندلی خودرو برای کودکان در خودرو را یک امر مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: با جدیت به دنبال این لایحه در مجلس هستیم و به محض تصویب این لایحه با متخلفان برخورد می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: خارج شدن کودکان از شیشه و سقف خودرو، نشستن آن‌ها در صندلی جلو یا بر روی پای راننده تخلف است و متاسفانه سهم فوت کودکان در تصادفات رانندگی روزانه از 46 کشته حوادث رانندگی هفت کشته است.
وی در ادامه از عدم بازدارندگی جریمه‌های رانندگی برای جلوگیری از تصادفات حادثه‌ساز و موضوعات مرتبط با کودکان سخن گفت و افزود: این موارد نیاز به اصلاح دارد و باید جریمه‌های مربوط به این حوزه اصلاح شود.
سردار هادیانفر با بیان اینکه کودکان زیر 10 سال سهم 13 درصدی را در آمار فوتی‌های تصادفات رانندگی به خود اختصاص داده‌اند، خاطرنشان کرد: متاسفانه سالانه 17 هزار نفر در تصادفات رانندگی کشته می‌شوند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار