موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
201971
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

جشن سراسری «روزه اولی ها» ویژه اعضای خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور

جشن روزه اولی ها ویژه دختران اعضای کانون های مساجد عصر امروز با تکریم و تجلیل نخبگان علمی کودک و نوجوان مساجد کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، جشن سراسری «روزه اولی ها» ویژه اعضای خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور(فهما)، عصر امروز(دوشنبه، ۳۰ اردیبهشت) با حضور ۴۰ دختر نونهال روزه اولی همراه با خانواده هایشان و عموم مردم در تالار بعثت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کرمانشاه برگزار شد.

دختران ۹ ساله کانون های مساجد که در این مراسم با چادرهای سفید و دست در دست مادران و پدران خود حضور یافته بودند، بیش از ۴۰ هزار صلوات را به نیت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت بقیة الله العظم(عج) ختم کردند.
جشن سراسری روزه اولی ها در کرمانشاه، امروز همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و مصادف با پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان همراه با تشریح احکام شرعی و اهمیت روزه توسط مبلغ کودک و نوجوان، سرکار خانم فاطمه احمدی و اجرای برنامه شاد شعر خوانی و قصه گویی با محوریت اهمیت روزه و شناخت بیشتر دختران روزه اولی با محارم و اهمیت حجاب و پوشش اسلامی به عنوان یک تکلیف شرعی برگزار شد.
تکریم نخبگان علمی کودک و نوجوان مساجد با معرفی و تجلیل از حافظان، قاریان تلاوت نور و موذنین نوجوان، تشویق و معرفی روزه اولی ها در این مراسم با اهدای هدیه به دختران نوجوان مکلف روزه اولی،قرائت عهدنامه توسط یکی از روزه اولی ها، اجرای مسابقه قرآنی همراه با قرعه کشی و اهدای جایزه به منتخبان و همچنین اجرای تواشیح، سرود و مولودی خوانی توسط گروه های برتر کانونی از بخش های مختلف این مراسم بود.
پایان پیام/
برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار