201960
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
به مناسبت سالروز ولادت امام حسن(ع)؛

برگزاری مسابقه «چسب، کاغذ، قیچی» در رواق نوجوان حرم حضرت معصومه

به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) مسابقه مهارتی «چسب، کاغذ، قیچی» در رواق کودک و نوجوان حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، به همت کارشناسان رواق نوجوان دختران آستان مقدس حضرت معصومه(س) مسابقه مهارتی «چسب، کاغذ، قیچی» به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در رواق نوجوان برگزار می‌شود.

این مسابقه ویژه دختران ۱۱ تا ۱۶ سال برگزار می‌شود و تاکنون ۶۵ نفر برای حضور در این مسابقه در قالب گروه‌های دو نفره ثبت‌نام کرده‌اند.
مسابقه چسب، کاغذ، قیچی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع)پنجشنبه، دوم خردادماه(۱۷رمضان) در نوبت عصر در رواق نوجوان برگزار خواهد شد.
همچنین رواق خردسال، کودک و نوجوان در دهه دوم ماه مبارک رمضان با محوریت سبک زندگی اسلامی، آداب پوشش و سخن با استفاده از آیات و روایت و نکات تفسیری برای سه گروه سنی خردسال، کودک و نوجوان برنامه اجرا خواهد کرد.
بیان نکات تفسیری سوره فیل شأن، نزول این سوره و لزوم احترام به کعبه و مکه، بیان نکات تفسیری سوره عبس و مساوات و ماجرای مرد نابینا، بیان داستان زندگی امام حسن مجتبی(ع)، بیان نکات تفسیری سوره لیل بر محور انفاق و بیان داستان‌های کرامت امام حسن مجتبی(ع) بخشی از برنامه‌های محوری دهه دوم ماه رمضان در رواق کودک و نوجوان دختران است.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌های رواق کودک و نوجوان می‌توانند با شماره ۳۷۱۷۵۴۴۳ تماس بگیرند.
انتهای پیام/
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار