201951
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک:

پر نشاط ترین برنامه بوستان نیاوران سکوی کودک و نوجوان است

سکوی کودک و نوجوان در پیاده راه فرهنگی شهر رمضان، با حضور پر شور کودکان و اجرای بر نامه های متنوع فرهنگی و هنری پر نشاط ترین برنامه بوستان نیاوران بود.

به گزارش کودک پرس ، مجتبی توسلی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : اداره آموزش های شهروندی در اجرای برنامه های متنوع ، شاد و با نشاط و در راستای احیای حیات شبانه در شهر با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان در برپایی پیاده راه فرهنگی و هنری، از ظرفیت های محلی شمال تهران به ویژه مربیان 23 کانون کودک در بوستان نیاوران استفاده نمود .

وی گفت: سکوی کودک و نوجوان با ارایه برنامه هایی چون بازی های قرآنی ، بازی های فکری و حرکتی ، نقاشی ، گریم کودک ،تفریحات ورزشی ، گل بازی کودکان ، طناب کشی ،اوریگامی و.. توانست محیطی شاد و پر نشاط را برای کودکان فراهم کند
توسلی با اشاره به بازدید روزانه 1000 یک هزار نفر از پیاده راه فرهنگی رمضان افزود: از بین بخش های متنوع اجرایی بخش های کار آفرینی چون ساخت دستبندهای تزئینی، آموزش تراش چوب و بخش کودک و ورزش مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: در این پیاده راه بخشی به نام نذر فرهنگی به عنوان ایستگاه کتاب وجود دارد که شهروندان می توانند کتابهای داخل قفسه را برای مطالعه بردارند و کتابهای خود را با سایر شهروندان به اشتراک بگذارند که این طرح نیز با استقبال شهروندان و علاقمندان مطالعه روبرو شد.
معاون شهردار منطقه یک افزود : در سکوی سلامت نیز با حضور شرکای اجتماعی ،خدماتی نظیر مشاوره تغذیه سالم و مشاوره طب سنتی به شهروندان ارایه می شود.
گفتنی است پیاده راه رمضان تا پایان اردیبهشت ماه از ساعت 19 الی24 در بوستان نیاواران دایر است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار