201893
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد خبر داد:

اجرای طرح«روزه‌اولی‌ها» و «کودک فیروزه‌ای» همزمان با ماه مبارک رمضان

حجت‌الاسلام گرجی از اجرای طرح«روزه‌اولی‌ها» و «کودک فیروزه‌ای» همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجدِ دارالعباده ایران، طرح «در محضر قرآن» نیز همسو با مطالبه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، «حجت الاسلام مصطفی گرجی» ، با اعلام ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در کانون های مساجد استان یزد، از برگزاری برنامه «روزه اولی ها» ویژه اعضای این کانون ها خبر داد و اظهار کرد: این برنامه همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) برای ۴۰ نفر از دختران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد به اجرای طرح «کودک فیروزه ای» همزمان با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: این برنامه در کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) مسجد ولایت در قالب جنگ شادی، نمایش نقالی، بازی و مسابقات هیجانی، خلاقیت و سرگرمی و سرود برای کودکان برگزار می شود.
گرجی تصریح کرد: شرکت در نمایشگاه علوم قرآنی، گردهمایی رمضانی حافظان و قاریان دارالعباده یزد، برگزاری ویژه برنامه شب های نورانی در مسجد حسنین(ع) و اجرای طرح «باز باران» در تمامی شب های ماه مبارک و برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان از دیگر برنامه های ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد است.
وی همچنین از برپایی محافل انس با قرآن کریم با عنوان «در محضر قرآن» به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآن کریم در ماه مبارک خبر داد.
تقدیر از مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد
گرجی همچنین به تقدیر دبیرستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیر ستادهماهنگی کانون های مساجد استان یزد اشاره کرد و گفت: در بخشی از این تقدیر آمده است:
«… این خاک غنی سرتا سر آن آمیخته به عطر پاک الهی است و مامن انسان های فرهیخته ای که با تمام وجود، در مسیر اعتلای بیش از پیش این مرز و بوم لحظه ای درنگ نمی کنند. بی تردید تمامی مدیران جهادی و خدوم همچون جنابعالی که برای حفظ، احیا، و ماندگاری فرهنگ و هنر متعالی این مرز و بوم با جد و جهد تمام کوشش و توان خود را به کار گرفته اید، حافظان و  افتخار آفرینان واقعی فرهنگ و هنر این مرز و بوم هستید.
در بخش دیگری از این تقدیر آمده است: «بحمدالله جنابعالی موهبت و توفیق خدمت به مساجد و مجاور‌ان آن را یافته و تلاش موفق در عرصه سرود داشته اید. لذا از تلاشهای مجدانه و بی شائبه شما به  خانواده بزرگ کانون های مساجد کشور در چهلمین بهار آزادی انقلاب شکوهمند اسلامی تقدیر و تشکر کنم.»
پایان پیام/
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار