201876
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری:

تاثیرگذارترین عامل دوستی کودکان با کتاب، خانواده است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای حضور کودکان و نوجوانان است گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی تاثیر بسزایی در رشد فکری کودکان و نوجوانان دارد.

به گزارش کودک پرس ، «فرزاد رحیمی» امروز (دوشنبه ۳۰ اردیبهشت) گفت: خانواده یکی از تاثیرگذارترین عامل دوستی کودکان با کتاب است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: ترویج فرهنگ کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان یکی از وظایف اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که با برگزاری برنامه های مختلف ویژه کودکان و نوجوانان در حوزه کتاب این مهم انجام می شود.
رحیمی بابیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای حضور کودکان و نوجوانان است گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی تاثیر بسزایی در رشد فکری کودکان و نوجوانان دارد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری به جشنواره کتابخوانی رضوی در استان اشاره کرد و گفت: آشنایی کودکان با سیره ائمه و سیره رضوی به ایستادگی کودکان در مقابل هجمه ها کمک می کند.
وی بابیان اینکه برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی تاثیر زیادی در کودکان و نوجوانان داشته است ابراز کرد: با برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی استعدادهای زیادی از کودکان و نوجوانان شناسایی شده اند.
پایان پیام/
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار