201852
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
مسعود رحیمی:

2 هزار کودک بی سرپرست و بدسرپرست منتظر کمک نیکوکاران دزفول هستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول با اشاره به شناسایی 2 هزار کودک بی سرپرست و بدسرپرست در این شهرستان گفت: این کودکان منتظر کمک نیکوکاران دزفول در طرح های اکرام و محسنین هستند.

به گزارش کودک پرس ، مسعود رحیمی روز یکشنبه در آستانه هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان افزود: از مردم نیکوکار دزفول تقاضا می شود با ثبت نام در طرح اکرام، حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند را برعهده گیرند.

وی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از جمله طرح های مردمی این نهاد است، گفت: نیکوکاران می توانند با پرداخت حداقل 500 هزار ریال به صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم را برعهده گیرند.
رحیمی ادامه داد: طرح محسنین نیز از دیگر طرح های مشارکتی کمیته امداد برای حمایت از فرزندان نیازمند غیریتیم دارای سرپرست بیمار و از کارافتاده است.
وی اظهار داشت: کمیته امداد در ماه مبارک رمضان با شعار ماه بندگی ماه بخشندگی، برنامه های مختلفی برای ترویج فرهنگ انفاق، نیکوکاری و خدمت رسانی به نیازمندان دارد که از مردم نیکوکار دزفول تقاضا می شود در این طرح ها شرکت کنند.
رحیمی افزود: مردم نیکوکار دزفول برای مشارکت در طرح های مختلف این نهاد و کمک به نیازمندان به ویژه ارزاق و افطار می توانند کمک های خود را با استفاده از کد آنی پرداخت #8877*0614* و همچنین شماره کارت 6037991899538320 پرداخت نمایند.
6 هزار و 700 خانوار در قالب 15 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول هستند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار