201790
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
با هدف معرفی آثار برتر درعرصه ملی وبین المللی؛

انتشار فراخوان سی‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان

فراخوان سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، به گزارش ستاد خبری سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان؛ فراخوان این جشنواره فرهنگی به منظور اعتلای تولیدات سینمای کودک و نوجوان و معرفی آثار برتر این حوزه در عرصه ملی و بین‌المللی منتشر شده است.

بنابراعلام دبیرخانه این رویداد فرهنگی، آخرین فرصت نام نویسی در پرتال جشنواره و ارائه فیلم‌‌های ایرانی و غیر ایرانی تا 15 تیرامسال مصادف با شش جولای 2019  اعلام شده است.
همچنین آخرین فرصت تحویل نسخه اصلی فیلم های پذیرفته شده هم در بخش های مختلف این رویداد بزرگ فرهنگی تا نیمه مرداد امسال مصادف با شش آگوست 2019 تعیین شده است.
در این دوره آثار مورد توجه مبتنی بر آموزه‌های اعتقادی، اخلاق نیکو، سبک زندگی، احترام به نهاد خانواده و همنوعان، نشاط و شادی، امید و اعتماد به نفس، تلاش برای پیشرفت، مسئولیت پذیری اجتماعی، دوستی با طبیعت و آمادگی مخاطب برای مواجهه با چالش‌های دنیای آینده است.
معرفی آثار برتر سینمای کودک ونوجوان در عرصه ملی و بین‌المللی و تلاش برای ارتقاء کیفی و گسترش ضریب نفوذ سینمای کودک و نوجوان از طریق شناسایی ظرفیت‌ها و بازیابی سرمایه‌های انسانی و فرهنگی از اهداف برگزاری جشنواره بین المللی کودک ونوجوان دراصفهان است.
مسابقه سینمای بین‌الملل شامل مسابقه فیلم های سینمایی ، مسابقه فیلم های کوتاه ، مسابقه سینمای ایران هم شامل مسابقه فیلم های سینمایی مسابقه فیلم های کوتاه و فیلم بلند داستانی همچنین جوایز ویژه دبیر، جایزه سیفژ، جایزه هیات داوران کودک ونوجوان بین الملل، جایزه شهید بهنام محمدی، جایزه ویژه زاون قوکاسیان وجایزه هیات داوری کودکان ونوجوانان ایران از بخش های اصلی جشنواره سی ودوم  است.
هنرمندان سینما برای  شرکت در این رویداد بزرگ فرهنگی وکسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای جشنواره به نشانی www.icff.ir مراجعه ومراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.
براساس توافق‌نامه سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، شهرداری اصفهان و بنیاد سینمایی فارابی، سی و دومین جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي کودکان و نوجوانان از 28 مرداد تا 4 شهریورامسال همزمان با عید سعید غدیرخم مصادف با19  تا 26 آگوست 2019 در دو بخش «ملی» و «بین المللی» بر اساس شرایط و مقررات زیر در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار