201731
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
مدرس و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان و تئاتر عروسکی:

«حادثه‌ای در شهر عروسک‌ها» سنگ بنای تئاتر عروسکی کودک در ایران بود

عادل بزدوده مدرس و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان و تئاتر عروسکی، درباره جدیدترین فعالیت خود در سال جاری، گفت: در حال حاضر کلاس‌های آموزشی خود در دانشگاه و خانه عروسک را برگزار می‌کنم و در عین حال منتظر مشخص شدن میزان حمایت مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای تولید و اجرای اثری نمایشی هستم.

به گزارش کودک پرس ، عادل بزدوده ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای من انجام داده، ۳ ماه زمستان سال جاری نوبت اجرا در مرکز تولید تئاتر کانون را در اختیار دارم.

بزدوده درباره اثری که برای اجرا مدنظر دارد، یادآور شد: اولین نمایش عروسکی کودک در ایران، نمایش «حادثه‌ای در شهر عروسک‌ها» بود که سال ۱۳۵۰ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید و اجرا شد. در آن نمایش بنده و هنرمندانی چون مرضیه برومند و بهرام شاه‌محمدلو حضور داشتیم. «حادثه‌ای در شهر عروسک‌ها» در واقع سنگ بنای تئاتر عروسکی کودک در ایران بود.
این کارگردان تئاتر اظهار کرد: قصد دارم نمایش «حادثه‌ای در شهر عروسک‌ها» را بازتولید کنم و در صورت ایجاد شرایط، در مرکز تولید تئاتر کانون به صحنه ببرم.
وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: با شرایطی که در تئاتر ایران وجود دارد و همچنین شرایط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه، ترجیح می‌دهم دست به عصا حرکت کنم و کمی مراقب باشم.
انتهای پیام/
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار