201641
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
در جشن آرزوها؛

مبلغ 700 میلیون ریال برای برآورده کردن آرزوی 200 کودک یتیم جمع آوری شد

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود گفت : با برگزاری جشن آرزوها در ماه مبارک رمضان ، 200 کودک یتیم به خواسته هایشان رسیدند.

به گزارش کودک پرس ، محمد بلوچی چهارشنبه با اشاره به برگزاری جشن آرزوها با حضور 400 نفر از روزه داران و خیران افزود : مبلغ 700 میلیون ریال برای برآورده کردن آرزوی 200 کودک یتیم جمع آوری شد.

وی تصریح کرد : پیش از این از کودکان خواسته شده بود تا آرزوهای خود را در قالب دلنوشته بنویسند و خیران با اطلاع از آرزوی کودکان زیرپوشش این نهاد نسبت به برآورده کردن نیاز آنها اقدام کنند.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود با بیان اینکه هم اکنون قریب به 240 فرزند یتیم و450 فرزند بد سرپرست زیر پوشش طرح ‘محسنین ‘ هستند، افزود: دوچرخه ، تبلت ، لب تاب و اسباب بازی از جمله هدایایی است که از طرف خیران برای برآورده کردن آرزوی کودکان اهدا شد.
بلوچی گفت: جشن آرزوها چند سال است که با ابتکار شاهرود در کل استان انجام می شود ، اجرای طرح های اکرام ایتام و محسنین در مسیر فقرزدایی بسیار موثر است.
وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان 10 محله نیکوکاری مراسم افطاری برای مددجویان زیر پوشش آن محله برگزار می کند افزود: سبدهای غذایی در 3 مرحله از طرف این مراکز تحویل نیازمندان می شود.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود یادآورشد : بسته های غذایی به ارزش حدود 2 میلیون و پانصد هزار ریال بر اساس تعداد نیازمندان در ماه رمضان توزیع می شود، در تعدادی از محله ها هم نانوایی ها نان رایگان در اختیار نیازمندان قرار می دهند.
بلوچی با بیان اینکه در مراکز نیکوکاری و مصلای بزرگ شاهرود پایان ماه رمضان مکان هایی برای جمع آوری فطریه در نظر گرفته می شود، افزود: این مبالغ پس از جمع آوری بین نیازمندان همان محل توزیع می شود.
کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر شاهرود 2282 خانوار زیرپوشش دارد، همچنین 4565 خانوار هم از کمک های موردی این نهاد بهره مند هستند.
منبع: ایرنا
انتهای پیام /
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار