201613
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
توسط صهیونیست؛

بیش از 50 هزار کودک فلسطینی از زمان اشغال این کشور توسط رژیم صهیونیستی زندانی شدند

طبق این آمارها از زمان اشغال کرانه باختری در سال ۱۹۶۷ تا کنون نزدیک به ۵۰ هزار کودک فلسطینی طعم زندان های صهیونیستی را چشیده اند.

به گزارش کودک پرس ، به نقل از گلوبال ریسرچ، طبق داده های آماری که اخیراً توسط کمیته فلسطینی امور مهاجران و زندانیان این کشور منتشر شده است بیش از 50 هزار کودک فلسطینی از زمان اشغال این کشور توسط رژیم صهیونیستی زندانی شده اند.

طبق این آمارها از زمان اشغال کرانه باختری در سال 1967 تا کنون نزدیک به 50 هزار کودک فلسطینی طعم زندان های صهیونیستی را چشیده اند. از سال 2000 میلادی تا کنون نیز بیش از 16 هزار کودک نیز به این آمار اضافه شده اند.
این کمیته که به زبان عربی نادی الاسیر الفلسطینی خطاب می شود در سال های گذشته آمارهای مختلفی از جنایات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و نوار غزه منتشر کرده است. طبق این آمارها از زمان اشغال کرانه باختری تا کنون نزدیک به 600هزار شهرک نشین یهودی به مناطق اشغالی کرانه باختری و شرق بیت المقدس منتقل شده اند.
آمارها نشان می دهد بسیاری از عملیات های رژیم صهیونیستی توسط شهرک نشین ها انجام شده است. در سال های اخیر بعضی از شهرک نشین های افراطی مانع نمازهای جماعت فلسطینی ها در مسجد الاقصی می شوند.

از زمان اشغال سرزمین های فلسطینی رژیم اسرائیل بارها به خانه های فلسطینی در مناطق اشغالی حمله کرده و کودکان و نوجوانان را به جرم شرکت در تظاهراتی ضد صهیونیستی دستگیر کرده است.

انتهای پیام/
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار