201573
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
مسئول غرفه انتشارات کتابک:

انتشارات کتابک برای ارائه مفاهیم قرآن کریم به کودکان و نوجوانان از زبان فناوری روز استفاده می‌کند

مسئول غرفه انتشارات کتابک در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: این انتشارات از فناوری روز برای ارائه مفاهیم قرآنی به کودکان استفاده می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در حالی کار خود را در مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز کرده است که بسیاری از فعالان عرصه فرهنگ و هنر که محصولاتی مرتبط با فرهنگ قرآنی دارند، در این نمایشگاه حضور دارند.

یکی از بخش‌های مرتبط با نمایشگاه قرآن، بخش کتاب‌های مذهبی در حوزه کودک و نوجوان است. انتشارات کتابک یکی از ناشران فعال در عرصه مضامین اسلامی و عرفانی است که در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کند و در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شرکت کرده است.
مهدی فرخ گفت: انتشارات کتابک در حوزه محصولات فرهنگی مرتبط با فرهنگ قرآن نماز و فرامین دینی فعالیت می‌کند. از زمانی که این انتشارات کار خود را آغاز کرده است، همواره سعی داشته که از تکنولوژی روز در جهت ارائه مفاهیم دینی قرآنی استفاده کند.
وی بیان کرد: این انتشارات با تولید محصولات فرهنگی همچون کتاب‌هایی با واقعیت افزوده در جهت آموزش نماز و اصول دین استفاده کرده است، به طوری که کتاب با کتاب واقعیت افزوده به همراه یک نرم‌افزار که برای تبلت و گوشی همراه نصب می‌شود، با استفاده از دوربین آن تمام مراحل نماز وضو و تیمم را به صورت سه‌بعدی و انیمیشن به کودکان آموزش می‌دهد.
مسئول غرفه انتشارات کتابک ادامه داد: این انتشارات برای ارائه مفاهیم مرتبط با قرآن کریم و دین مبین اسلام به کودکان و نوجوانان از زبان فناوری روز استفاده می‌کند و قرآن را به زبان ساده در قالب داستان حکایت مثل به مخاطبان خود آموزش می‌دهد.
وی یادآور شد: سعید قاسمی مدیرمسئول انتشارات کتابک از زمان تأسیس این انتشاراتی تنها در زمینه کارهای مذهبی و دینی در حوزه کودک و نوجوان فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده است. در حال حاضر نیز این مجموعه به موضوع دفاع مقدس و شهدای آن نیز ورود پیدا کرده است.
فرخ گفت: برگزاری نمایشگاه قرآن اقدامی ارزنده برای آشنایی بیش از پیش افراد جامعه با قرآن کریم است. در این نمایشگاه بسیاری از مؤسسات فرهنگی هنری را می‌بینیم که از قرآن سرچشمه گرفته است. در انتشارات کتابک با آشنایی دادن بیشتر جامعه هدف خود که کودکان و نوجوانان هستند به دنبال ایجاد انس بیشتر کودکان و نوجوانان با قرآن کریم است.
منبع: خبرگزاری آنا
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار