201563
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
همزمان با ماه مبارک رمضان انجام شد؛ 

برگزاری آزمون پایان دوره تربیت مربی قرآن کودک

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری آزمون پایان دوره تربیت مربی قرآن کودک ویژه خواهران همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور ۳۰ نفر از مربیان برجسته استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، «مهدی طاهری» گفت: آزمون پایان دوره تربیت مربی قرآن کودک ویژه خواهران به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت نور المبین همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شد.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: این دوره با هدف افزایش نیروی متخصص در زمینه ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآنی بین کودکان است و با حضور 30 نفر از مربیان برجسته استان که رشته تحصیلی آنها با موضوع قرآن و کودک مرتبط بود، برگزار شد.
این مقام مسئول، خاطر نشان کرد: انتخاب این مربیان به صورت گزینشی با هدف کیفیت بخشی به امور آموزشی است و پس از قبولی در آزمون یک دوره 90 ساعته کارورزی نیز باید سپری کنند تا آماده حضور در فعالیت های قرآنی برای کودکان باشند.
وی با اشاره به اینکه قرآن آموزی از دوران کودکی و پایه می تواند تاثیر بسیار مهمی در شخصیت آنها داشته باشد، افزود: والدین برای قرآن آموزی کودکان خود برنامه ریزی اصولی پیش بینی و در دوره های قرآن آموزی موسسه های فرهنگی قرآن و عترت ثبت نام کنند.
طاهری، اظهار داشت: از مهمترین اهداف این طرح توانمندی سازی نیروهای متخصص قرآنی است که می تواند تاثیر بسیار خوبی در روند آموزشی در مفاهیم قرآن کریم در جامعه داشته باشد.
معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بیان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انس با قرآن کریم هست و ویژه برنامه های جزءخوانی قرآن کریم در مصلی ها و مساجد مهمترین مامن برای این فریضه الهی است.
منبع: خبرگزاری شبستان
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار