201511
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان ؛

851 کودک بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش بازگشتند

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تلاش برای جذب و بازگشت 815 کودک بازمانده از تحصیل در استان به چرخه آموزش ادامه دارد.

به گزارش کودک پرس ، ایرج بیت اللهی روز دوشنبه در جمع کارشناسان حوزه ی آموزش و پرورش استان افزود: در راستای اجرای طرح انسداد مبادی بی سوادی از مهرماه سال آینده، یکهزار و 851 کودک بازمانده از تحصیل در هرمزگان شناسایی شد که تاکنون یکهزار نفر از آن ها در دوره ی ابتدایی به چرخه ی آموزش بازگشتند.

وی بیان داشت: برای اجرای طرح شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل، مکاتبه های اداری و اقدامات قانونی انجام شده است و امیدواریم بتوانیم با همکاری موسسه مشق آفرینش و مشارکت جمعی در راستای تحقق این برنامه مهم ملی گام برداریم.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: با توجه به اهمیت انسداد مبادی بیسوادی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل، استفاده از همه ی ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی، در اولویت اجرای این طرح قرار گرفته است.
بیت اللهی یادآورشد: طرح انسداد مبادی بیسوادی یک طرح اولویت دار و مهم در نظام آموزشی کشور است که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب و وزارت آموزش و پرورش است.
شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل از ابتدای مهر سال 97 آغاز شد که در این طرح یکهزار و 851 نفر شناسایی شدند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار