201394
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت خوزستان؛

اجرای برنامه‌های مذهبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سیزدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت خوزستان با برپایی ۶۰ غرفه در حوزه‌های مختلف قرآنی از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز برپا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت خوزستان با ارائه برنامه‌های مذهبی خود میزبان کودکان و نوجوانان است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت خوزستان با ارائه برنامه‌های مذهبی خود میزبان کودکان و نوجوانان است

آشنایی با قرآن، حدیث و احکام ۳ فعالیت محوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان است که به مخاطبان عرضه می‌شود.

در طول برگزاری این نمایشگاه از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز برپاست؛ مربیان کانون برنامه‌های قصه‌های قرآنی، قصه‌ی زندگی پیامبران الهی، امامان و معصومین علیه‌السلام و سیره علمی و عملی آن‌ها، بازی و سرگرمی، مسابقه راه زندگی و جورچین مفاهیم قرآنی را برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کنند.

در این ایام، همچنین در ایستگاه بهار قرآن مربیان کانون، کودکان و نوجوانان را با اسماء خداوند تبارک‌وتعالی آشنا می‌کنند.

معرفی کتاب “فرهنگ‌نامه‌ نماز” از انتشارات کانون پرورش فکری یکی دیگر از فعالیت‌هایی است که توسط مربیان این نهاد فرهنگی در این نمایشگاه انجام می‌شود و بچه‌ها احکام پنج‌گانه، پوشش، وضو، تجوید، ترتیب، تسبیح، تشهد و … در نماز را فرا می‌گیرند.

گفتنی است: سیزدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت خوزستان با برپایی ۶۰ غرفه در حوزه‌های مختلف قرآنی از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز برپا می‌شود.

 

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار