201382
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
در نگارخانه ملل برگزار می‌شود:

نمایشگاه نقاشی کودکان از داستان‌های شاهنامه

نمایشگاه تصویرسازی نقاشی کودکان از داستان‌ها و شخصیت‌های شاهنامه به مناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، از ۲۲ تا ۲۷ اردیبهشت در نگارخانه ملل برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، نمایشگاه نقاشی از داستان‌های شاهنامه در فرهنگ‌سرای مللبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه تصویرسازی نقاشی کودکان از داستان‌ها و شخصیت‌های شاهنامه به مناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، از ۲۲ تا ۲۷ اردیبهشت در نگارخانه ملل برگزار می‌شود.

نقاشی‌های این نمایشگاه برگرفته از داستان‌های پندآموز شاهنامه فردوسی است که با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با شاهنامه و مقام والای فردوسی، زنده نگه داشتن ادبیات فارسی و نشاط پرداختن به هنرنقاشی توسط کودکان و نوجوانان و آموزش به خلاقیت ذهن در راستای تصویرسازی ادبیات کهن پارسی برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه آثار کودکان مقطع پیش دبستان با تکنیک پاستل به سرپرستی لیلی شیخ سلطانی به نمایش گذاشته می‌ؤود.

نمایشگاه تصویرسازی نقاشی کودکان ۲۲ اردیبهشت ساعت ۱۶ افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان تا ۲۷ اردیبهشت همه روزه ازساعت ۱۱ تا ۱۹ می‌توانند بازدید کنند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی؛ خیابان قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل، نگارخانه ملل مراجعه کنند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار