201306
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
در جشنواره مهربانی انجام شد:

اهدا “اسباب‌بازی” به کودکان سیل‌زده توسط کودکان کرمانشاهی

۳۰۰ کودک کرمانشاهی با حضور در جشنواره مهربانی ” اسباب بازی من، اسباب بازی تو” به کودکان سیل زده استان لرستان اسباب بازی هدیه کردند.

به گزارش کودک پرس ، بهاره امیری مسئول کمیته بازی و ورزش کودکان استان کرمانشاه، با اشاره به حضور ۳۰۰ کودک ۶ تا ۹ ساله کرمانشاهی در این جشنواره، اعلام کرد: این کودکان هدایای خود به کودکان سیل زده استان لرستان را در این جشنواره جمع آوری کردند تا بزودی برای آنها ارسال کنیم.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنا کردن این کودکان با روحیه نوع دوستی، همدلی و همکاری و نیز ایجاد شور و نشاط بین آنها اعلام کرد.

مسئول کمیته بازی و ورزش کودکان استان همچنین به انجام بازی‌های حرکتی در این جشنواره هم اشاره کرد و گفت: بازی‌های حرکتی پایه و اساس ورزش‌های تخصصی هستند، اما متأسفانه اکثر والدین پیش از اینکه فرزندانشان بازی‌های حرکتی را انجام دهند و یاد بگیرند، آنها را مستقیم وارد رشته‌های تخصصی ورزشی می‌کنند.

وی افزود: کودکانی که پیش از ورود به رشته‌های تخصصی ورزشی این بازی‌ها را انجام دهند، در آینده ورزشکاران موفقی در رشته‌هایشان خواهند شد.

امیری تاکید کرد: در بازی‌های حرکتی کودکان آیتم‌هایی همچون تعادل، تقویت عضلات پایین تنه، هماهنگی عصب عضلانی، تقویت حس بینایی و تمرکز حواس، تقویت عضلات شانه، کتف و ساعد را اجرا می‌کنند.

وی بابیان اینکه به منظور معرفی بیشتر این بازی‌ها به جامعه و فرهنگ سازی بین شهروندان برگزاری جشنواره‌هایی را خصوصاً برای ایام فراغت تابستان در دستورکار داریم، افزود: در این جشنواره‌ها کودکان ۳ تا ۶ سال، ۶ تا ۸ سال و ۸ تا ۱۲ ساله در رده‌های سنی خود حرکات پایه و بنیادین ورزشی را انجام می‌دهند.

منبع: ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار