201292
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
در اقصی نقاط کشور؛

ارسال اثرهای کودکان و نوجوانان بر روی بستر خانه فرهنگ و هنر آفرین انجام شد

خانه فرهنگ و هنر آفرین با راه‌اندازی مجموعه خبر آفرین و با کمک گرفتن از خبرآفرینان کودک و نوجوان، به حمایت رسانه‌ای از کودکان سیل‌زده پرداخت.

به گزارش کودک پرس ، بنا بر اعلام خانه فرهنگ و هنر آفرین، این مجموعه در راستای افزایش توانمندی‌های کودکان و نوجوانان مدتی است که مجموعه خبرآفرین را فعال کرده که در حال حاضر صدها اثر فرهنگی متنوع از سوی کودکان و نوجوانان در اقصی نقاط کشور دریافت می‌کند.

این بستر سبب شده تا کودکان و نوجوانان به موضوعات محیطی خود بیش از پیش توجه کرده و با دریافت آموزش‌هایی در حوزه اطلاع‌رسانی، اثرهای جذابی را ارسال کنند که در سایت خانه فرهنگ و هنر آفرین قابل مشاهده است. از جمله آثاری که دریافت شده به تصویر کشیدن کمک‌های مردمی به استان‌های سیل زده کشور و همچنین جمع‌آوری کمک برای سیل‌زدگان است. این کمک‌ها شامل پوشاک کودک، وجه نقد، کفش و مواد خوراکی است که پس از جمع‌آوری توسط مراکز مربوطه برای کودکان و نوجوانان سیل‌زده ارسال می‌شود.

در طی مدت فعالیت خبرآفرین، کودکان و نوجوانان بسیاری فعال بودند که از ده نفر از این فعالان تقدیر به عمل آمد که اسامی آنها به قرار زیر است:

نوشین شجاعی از تهران، زینب محمدی از تهران، امیرعلی جاهد صدیق از تهران، میثاق مغانی از تهران، سلوانا شکیبا از بروجرد، مهسا مرادی از سبزوار، سیده زهرا قادری از مهدی‌شهر سمنان، بنیامین سامعی از مریوان کردستان، نیایش بابایی از اهواز، فاطمه فولادیان از دامغان.

علاقه‌مندانی که تمایل به ارسال آثار خود دارند می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.afarinhome.ir مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار