201269
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
ویژه دانش آموزان مقطع دبستان برگزار می‌شود:

مسابقه بزرگ معارفی «آقا بیا» ویژه دانش آموزان دبستانی

مسؤول واحد کودک و نوجوان مرکز تخصصی مهدویت از برگزاری مسابقه بزرگ معارفی «آقا بیا» ویژه دانش آموزان مقطع دبستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمد یوسفیان با بیان این‌که برای شرکت در مسابقه بزرگ معارفی «آقا بیا» تا شانزدهم آبان ماه سال جاری مصادف با نهمین روز از ماه مبارک ربیع‌الاول و سالروز آغاز امامت حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) فرصت هست بیان کرد: دانش آموزان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به دفاتر مرکز تخصصی مهدویت در سراسر کشور و تهیه پیک دانش‌آموزی 16 صفحه‌ای، ضمن مطالعه آن، نسبت به پاسخگویی به پرسش‌های مسابقه اقدام کنند.

وی ادامه داد: در صفحات سمت راست این جزوات، یک داستان زیبا با فضاسازی جذاب درباره مسائل انتظار و ظهور حضرت حجت بن الحسن (عج) و در صفحات سمت چپ، مسابقه‌ای مربوط به همان داستان تعبیه‌شده است که دانش آموزان می‌توانند پاسخ‌های این مسابقات را به شماره 30007059141414 پیامک کرده و علاوه بر شرکت در مسابقه، از جوایز و تقدیرهای این مسابقه استفاده کنند.

یوسفیان اضافه کرد: تلاش مرکز تخصصی مهدویت در تعبیه این پیک‌ها برای مسابقات دانش‌آموزی و اختصاص فرصت کافی برای شرکت در این مسابقه به این منظور است که دانش آموزان عزیز بتوانند در فرست کافی، ضمن مطالعه دقیق این جزوه‌ها و دستیابی به اهداف پنهان این مسابقه مانند آموزش غیرمستقیم مسائل مربوط به دوران انتظار، از جوایز مختلف آن‌هم بهره‌مند شوند.

مسؤول واحد کودک و نوجوان مرکز تخصصی مهدویت درباره جوایز نقدی این مسابقه نیز اظهار کرد: جایزه ویژه این مسابقه برای نفر نخست، 313 هزار تومان است که البته 12 نفر هم هرکدام، 100 هزار تومان، 12 نفر دیگر هرکدام 70 هزار تومان و 12 نفر دیگر نیز هرکدام 50 هزار تومان جایزه دریافت خواهند کرد و همچنین 72 جایزه 30 هزارتومانی هم برای این مسابقه بزرگ در نظر گرفته‌شده است.

وی گفت: ما چند سالی است که دانش آموزان مقطع دبستان را به‌عنوان جامعه هدف خود انتخاب کرده‌ایم و در سال‌های قبل نیز مسابقه‌هایی با عناوینی مانند «گل نرگس» و یا «منتظرم که بیایی» در فاصله بین ماه شعبان المعظم تا ماه ربیع‌الاول برگزار کردیم که استقبال نسبی خوبی از آن به عمل آمد و برگزیدگان توانستند علاوه بر دریافت جایزه‌های نقدی مرکز، از تشویق در مراسم‌ تقدیر ادارات کل آموزش‌وپرورش از دانش آموزان برگزیده شهرستانی و استانی در شهرها و استان‌های مختلف نیز بهره‌مند شوند.

یوسفیان زمان اعلام برندگان مسابقه بزرگ «آقا بیا» را سالروز ولادت حضرت رسول‌الله (ص) و امام جعفر صادق (ع) یعنی 24 آبان ماه سال جاری و مصادف با هفدهمین روز از ماه ربیع‌الاول عنوان کرد و افزود: البته اسامی برگزیدگان این مسابقه از طریق پایگاه اینترنتی مرکز تخصصی مهدویت هم به اطلاع همه دانش آموزان عزیز و خانواده‌های محترم آنان خواهد رسید.

منبع: فارس

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار