201250
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
در میامی برگزار شد؛

برگزاری کارگاه روش‌های جذب کودکان و نوجوانان توسط والدین

کارگاه سبک زندگی اسلامی با محوریت جذب کودکان و نوجوانان توسط والدین با بهره گیری از آیات و روایات با حضور استاد روان شناسی و روابط بین الملل در میامی برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، مدیر موسسه دارالقرآن کریم امام علی (ع) استاد این کارگاه با اشاره به اهمیت جذب کودکان و نوجوانان توسط والدین گفت: بزرگ‌ترین دغدغه والدین در تربیت فرزندان مسئله بی‌توجهی فرزندان به اوامر والدین در امر تربیت است؛ یعنی والدین هرچه بیشتر اصرار می‌کنند کمتر نتیجه می‌گیرند و در مقابل، فرزندان کمتر گوش داده و کمتر عمل می‌کنند.

محمد تجری با تاکید به تأثیر معنوی موعظه‌ نیکو در روح و روان فرزند تصریح کرد: اگر شرایط تذکر زبانی و موعظه که لحن مناسب و نرمی کلام از مهم ترین شرایط آن است همزاه باشد می‌توان منتظر تأثیر و نهادینه شدن آن امر خواسته شده در نهاد فرزندان بود.

وی افزود: جذب جوانان به آموزه های دینی نیز روش خاص خود را دارد و والدین باید با کسب مهارت های لازم در این خصوص بتوانند با تاثیر مثبت بر روی کودکان و نوجوانان به کمک روش های عملی فرزند خود را به نماز خواندن، انفاق و گذشت و… تشویق کنند.

این کارگاه توسط انجمن قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی با همکاری دفتر نمایندگی مرکز دارالقرآن کریم امام علی(ع) شعبه میامی برگزار شد.

منبع: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار