201196
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی ؛

افتخار آفرینی فیلم لکنت با حضور در جشنواره لهستان

فیلم سینمایی لکنت تولید صدا و سیمای مرکز یزد به جشنواره کودک و نوجوان کینولوب لهستان راه یافت.

به گزارش کودک پرس ،  فیلم سینمایی لکنت به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه کنندگی محمود فتوحی روایت زندگی پسر بچه ایی روستایی است که قصد دارد با راهنمایی معلم خود و بوسیله کتاب ، لکنت زبان خواهر خود را برطرف کند.

این جشنواره از ۱ تا ۱۹ ژوئن در شهرها و دهکده‌های جنوبی لهستان جریان دارد و جشنواره‌ای مختص فیلم‌های کودکان و نوجوانان 4 تا 18 سال است. این جشنواره در انتخاب فیلم‌ها علاوه بر کیفیت هنری، انتقال پیام را مورد توجه قرار می‌دهد. فیلمهای برگزیده طی ۲۰ روز در شهرها و روستاهای مختلف جنوب لهستان به نمایش در می‌آیند و بیش از ۱۱ هزار نفر به تماشای فیلم‌ها می‌نشینند.

فیلم سینمایی لکنت در جشنواره های مختلف افتخار آفرین بوده است از جمله درخشش در جشنواره تولیدات مراکز صدا وسیما که در بخش فیلم سینمایی بلند جشنواره مراکز صدا و سیما در شهرکرد، لوح تقدیر و دیپلم افتخار به محمود فتوحی به عنوان بهترین تهیه کننده و لوح تقدیر و دیپلم افتخار به مارال سجادی به عنوان بهترین نویسنده فیلمنامه و سجاد اسماعیلی به عنوان بهترین بازیگر کودک و ابوالفضل سلیمی به عنوان بهترین طراح صحنه تعلق گرفت و از افتخارات این فیلم در جشنواره کودک اصفهان می‌توان به موارد زیراشاره کرد : محمدرضا حاجی غلامی کارگردان این فیلم موفق شد پروانه زرین بهترین کارگردانی فیلم بلند در بخش بین الملل و جایزه ویژه هیئت داوران را از آن خود کند . همچنین سجاد اسماعیلی هنرمند نوجوان یزدی موفق شد پروانه زرین بهترین بازیگری و جایزه ویژه بهترین بازیگر در بخش یونیسف را به خود اختصاص دهد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار