201189
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
حجت الاسلام موحدی‌راد:

کودک اراکی از چنگال گروگانگیران آزاد شد

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: تلاشهای 24 ساعته گاراگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در سه هفته گذشته موجب شد تا بی هیچ درگیری کودک 8 ساله اراکی به آغوش گرم خانواده اش باز گردد.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام موحدی‌راد با اشاره به جزئیات دستگیری ربایندگان دختر 8ساله اراکی در چابهار، گفت: چندی پیش خبری مبنی بر ربایش کودکی 8ساله در اراک دریافت کردیم که در گمانه زنی های ابتدایی به دلیل اختلافات بر سر معاملات مواد مخدر گروگان گرفته شده بود و مطالب زیادی نیز توسط کاربران فضای مجازی در این باره منتشر شد.

وی افزود: در ادامه این موضوع خبر انتقال کودک به سیستان و بلوچستان اعلام شد که در همین زمینه طی 24 روز اخیر ماموران آگاهی استان به صورت تمام وقت پیگیر این موضوع بوده و در این مدت نیز چندین خانه با حکم قضایی بازدید شد تا هر لحظه حلقه محاصره برای ربایندگان این کودک تنگ تر شود.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان بیان کرد: در این مدت دو تن نیز در این رابطه دستگیر شدند تا اینکه بالاخره صبح امروز پس از رصد و پایش های فنی ماموران پلیس آگاهی مشخص شد که متهمین در شهرستان چابهار سکونت دارند که در ادامه پس از هماهنگی ایجاد شده با دادستان چابهار دستور برای دستگیری متهمین صادر شد و در یک اقدام غافلگیرانه این کودک از چنگال گروگانگیران آزاد شد.

وی خاطرنشان کرد: در همین رابطه یک زن و دو مرد دستگیر شدند و کودک اراکی در صحت و سلامت کامل آزاد و همچنین از متهمین یک قبضه سلاح گرم نیز کشف شد.

حجت الاسلام موحدی‌راد ادامه داد: هر سه متهم دستگیر شده اهل سیستان و بلوچستان هستند و تحقیقات برای آشکار شدن زوایای دیگر پرونده و متهمین احتمالی دیگر ادامه دارد.

وی با تقدیر از زحمات ماموران پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: تلاشهای 24 ساعته گاراگاهان پلیس آگاهی در سه هفته گذشته موجب شد تا بی هیچ درگیری و آسیبی به گروگان این پرونده بسته شود و در ادامه این دختر بچه به آغوش گرم خانواده اش باز خواهد گشت و متهمین نیز برای پیگیری پرونده به استان مرکزی اعزام می شوند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار