201171
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

560 اثر در نخستین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان رقابت کردند

آئین اختتامیه نخستین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، در خانه اندیشمندان علوم انسانی تهران برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، آیین اختتامیه نخستین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، با حضور علی‌اصغر سیدآبادی؛ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم حیدری؛ مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مطالعات فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عیسی فرهادی؛ فرماندار تهران، احد جاودانی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و رفعت حقیقی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات در خانه اندیشمندان علوم انسانی تهران برگزار شد.

بنابرگفته سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران، درمجموع 560 اثر به نخستین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی شهر تهران رسیده که از این تعداد 420 فیلم کوتاه و 140 نامه بوده است.
براساس این گزارش 84 باشگاه تعداد آثار را به دبیرخانه ارسال کردند که پس از داوری ١١ باشگاه به عنوان فعال، ١٠ باشگاه به عنوان بهترین فیلم و هفت باشگاه به عنوان برترین نامه به نویسندگان انتخاب شدند.
اعضای دوره‌های کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان «کتابخورها» که در دو رشته اصلی این رقابت نامزد بودند، در نهایت در هر دو رشته برگزیده شدند.
براساس این گزارش یاسمن جواهری در رشته فیلم موبایلی(معرفی کتاب) و شایان عمان هم در بخش نامه به نویسنده برگزیده شدند و تندیس گرفتند.
همچنین در این مراسم از برترین تسهیل گران عرصه کتابخوانی قدردانی شد.

منبع: ایبنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار