201159
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
اسماعیل الله‌دادی:

دو کتاب کودک از اسماعیل الله‌دادی به زودی روانه بازار کتاب می‌شود

اسماعیل الله‌دادی، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان از انتشار کتاب داستان «یک راه خوب» و مجموعه شعر «انگشتمو می‌لیسم» برای مخاطبان کودک و خردسال قرار داد.

به گزارش کودک پرس ، الله‌دادی، شاعر و نویسنده یا اعلام این خبر گفت: دو کتاب «یک راه خوب» و «انگشتمو می‌لیسم» را به تازگی به ناشر سپرده‌ام که انتظار می‌رود به زودی روانه بازار کتاب شد.

 

وی درباره داستان کودک «یک راه خوب» توضیح داد: انتشارات به‌نشر چند وقت پیش از حدود ۴۰ نویسنده کودک خواست که یک داستان مذهبی درباره امام رضا (ع) برای بچه‌ها بنویسند که من هم در این فراخوان داستان «یک راه خوب» را نوشتم و ارائه کردم.

 

وی افزود: این داستان کودک درون‌مایه مذهبی دارد و توسط دبیر این مجموعه در انتشارات به‌نشر تأیید شده و در حال حاضر مراحل پایانی آماده‌سازی را می‌گذراند و به زودی روانه بازار کتاب خواهد شد.

 

الله‌دادی همچنین درباره مجموعه شعر خردسالش که به ناشر سپرده است، گفت: یک مجموعه شعر حاوی ۱۰ شعر خردسال را به تازگی به انتشارات آبرنگ تحویل دادم با عنوان «انگشتمو می‌لیسم». این مجموعه شعر که روایتی از جهان پیرامون را به بچه‌ها ارائه می‌دهد، توسط انتشارات آبرنگ به زودی چاپ و در دسترس مخاطبانش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار